2008. augusztus 26., kedd

Autó

Ma délelőtt megint bölcsibe voltam. Anya fél egyre jött értem. Addigra már megebédeltem, és még a kezem is megmostam. Már nagyon el voltam fáradva, de itthon azért sem akartam elaludni. Csak dumáltam folyamatosan, mindenféle zagyvaságot! Aztán anya mondta, hogy most már tényleg aludnom kell, mert apa nemsokára jön haza, és már nem a régi autónkkal, hanem egy másikkal! És ha fáradt leszek, akkor nem tudok benne játszani! Így inkább gyorsan elaludtam!
Aztán felébredtem, megkajcsiztam, és végre apa is megérkezett! Gyorsan átöltözött, és már vitt is ki megmutatni az autót. Majdnem olyan mint a régi (VW IV),

csak fiatalabb, és kombi.


Szóval nagyobb helyem van rendetlenséget csinálni benne. Mert a régi autót is mindig átkutattam. Az oldalzsebeket, és a kesztyűtartót is mindig átnéztem, és szétdobáltam a tartalmát. De ez még üres volt. Utána körútra mentünk, megmutatni a kocsit. Voltunk Murányinál, mindkét maminál, és Győrinél. Ott aztán bekakáltam, és anya csak egy csere pelust rakott be, amit pont előtte cseréltünk le. Úgyhogy nemsokáig maradtunk. Ja, és anya megkérdezte tőlem, hogy Emike bekakiltál, én meg mondtam BE! Még ezt sose mondtam eddig. De most annyira megtetszett, hogy amíg nem indultunk haza, azt hajtogattam: ANYA BE!
Itthon még a szomszéd is átjött, ő is megnézte az autót. Mi már anyával benn voltunk, és bírkóztunk. Este mindig anyáékon lógok, és ölelgetem őket! Persze, mert imádják, és én ezt tudom is!

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Szia Barátnőm.:)))
Örülök,hogy áttköltöztél nagyon szép lett a naplód.:)))
Ne haragudj,hogy ennyire hanyagoltunk mostanában de sajna,na tudod,nem magyarázkodom.:SSSS
Szóval bölcsibe jársz?:oo
Nagyon klassz lehet neked,ha lesz időnk majd vissza olvassuk ezt az egész sztorit,hogyan is kerültél oda.:))
Szép az új autótok,úgy látszik mindenki a gyerek miatt vált nagyobbra,;)))nálunk is így volt.:))
Amint tudunk jövünk ujra.:))
Addig is millió pusza!!!

Kati írta...

Sziasztok! Új autó? Ez igen! Használd ki a nagy helyet benne! :)

Te jársz bölcsibe? :o:o:o Hűha, ilyen nagylány vagy már?!