2008. augusztus 29., péntek

Bölcsi, fatároló építés


A bölcsi szerencsére továbbra is tetszik. Igaz ez még csak a második hetem volt. Szerdától már apa visz minket a reggeli idejében. Így aznap egy kicsit összekavarodtam. És mikor ott hagytak, volt egy kis sírás apa után. Ma meg anya már nem lépett le, hanem elköszönt, és mondta, hogy ebéd után fog jönni értem. Én meg ANYA-ANYAztam utána, de a Marika néni gyorsan elterelte a figyelmem, és mire anya kiért már játszottam. Tegnap a kajcsi is fincsi volt, rántott hal, jó sokat ettem belőle. Ma viszont sóskafőzelék krumplival, de az nem húzott be, úgyhogy csak turkáltam az ebédben.
Tegnap apáék elkezdték építeni a téli tüzifának a tárolót. Jöttek papáék, és segítettek neki. No, meg én is! Papa mérte az épület helyét, utána természetesen én is leellenőriztem a mérőszalaggal, nehogy elrontsa. Aztán kiásták az alapot. Én is megnéztem elég mély lesz-e. Utána következett a betonkeverés, az is nagyon izgi volt. Végül én mamival játszottam a füvön, addig amíg a szúnyogok meg nem jelentek. És mivel elkezdtek csipkodni, inkább bementünk anyával. De már ki is voltam fáradva! Nagyon nyűgös voltam! Ettem egy kicsit, aztán TV-ztünk anyával. És következett a fürcsi, csak hát a hajmosás is. Ez már a második alkalom, hogy ilyenkor üvöltök. Mostanában ki nem állhatom! De utána egyből el is aludtam, olyan fáradt voltam!

1 megjegyzés:

Kati írta...

Micsoda segítség lehettél apáéknak! ;) Biztosan értékelték. (Még szép!)
Örülünk, hogy jól érzed magad a bölcsiben! :)