2009. október 22., csütörtök

Bünti szoba (10.19-10.21)

"Hétfőn anya egész nap takarított a hétvége után, én meg szinte átaludtam az egész napot. Ha meg fenn voltam, akkor csak nyűgösködtem.
Kedden már jobb kedvem volt, nem is nagyon aludtam, és az étvágyam is visszatért. Délután el is mentünk anyával a babamasszázsra. Szépen felöltöztetett. Nagyon jól éreztem magam, végig csajoztam. Grétát néztem, és vigyorogtam rá, meg dumáltam neki. Igaz ő már hat hónapos, de ez a kis korkülönbség nem számít. A végén meg, amíg apát vártuk (mert ő vitt minket az eső miatt), szépen elaludtam. Itthon már nem sokáig tudtam szunyálni, mert Emma hazaért a bölcsiből, és akkor nincs nyugtom. Szegény mostanában nagyon elemében van, szinte minden napra jut egy kis hiszti. Nem tud magával mit kezdeni, és ilyenkor rosszalkodik. Szaladgál, ugrál, mindent szétpakol, nem akar szót fogadni. Főleg akkor van baj ha közben megüti magát, vagy engem.
Szerdán anya elkezdett sütni, mert szombaton lesz a Kengyeli dédijeink gyémánt lakodalma. Arra készül az egész család. Én szépen eljátszogattam, amíg anya sütkérezett. Délután Erzsi mama hozta haza Emit a bölcsiből, mert apa autója elromlott. Így velem is játszott egy picit. Nem is tetszett utána, hogy letesznek. Este megint fenn játszottunk anyával és Emivel, és persze Emma a fejem felett olvasott egy könyvet, és természetesen leesett. szerencsére nem rám, csak mellém, de megijjedt mindenki. Én is sírtam, Emi is, mert tudta, hogy rosszat csinált, és már ment is a síró szobába. Mert ha hisztizik, akkor be kell mennie a szobába, és ott bőg. Nem sokáig szokott tartani, pár perc, most már van, hogy át sem ér, és jön vissza, hogy "BEFEJEZTEM!" Anya néha tanácstalan. Bántani nem akarja, még szóval sem, de néha nehéz neki megállnia. Biztos miattam is van, néha már elege lehet belőlem, hogy én vagyok a kicsi, és engem féltenek mindentől, tőle is. Nem akarja mindenben korlátozni, de teljesen szabadjára engedni sem! Majd csak találnak valami megoldást, mert ez így nem jó, hogy minden nap van bünti szoba. Ja , és este is ő kel fel többször. Kétszer, 11 óra fele, és hajnal kettőkor. Én meg csak hajnal ötkor. Szól, hogy pisilni kell, és pisil is a bigyóba, de utána, csak kerül reggelre a pelusba is. Mondjuk azért, mert a hajnali keléskor iszik is. Nem akar róla leszokni. Pedig anya beszigorított, és jövő héttől nem lesz bugyipelus!"-Lacika

2 megjegyzés:

Kati írta...

Szegény Emmus! (Ugye, lehet EMmus a tietek is? ;-))
Nálunk is ugyanilyen problémák vannak. :-(
Nehéz két pici gyerekkel, anya, ugye? Mindenki azzal bíztat, majd ha nagyobbak lesznek, meglátjuk, hogy jó a kis korkülönbség. Bárcsak...rahal

Kati írta...

Hopsz! A "rahal" a szóellenőrző volt. Roszz helyre került volna? :-o :-D Úgy látszik fáradt vagyok. Bocs!