2008. november 10., hétfő

Mozgalmas hét

A múlt héten megint nem unatkoztam. Délelőtt bölcsiben voltam, esténként meg mindig jött valaki akivel játszani tudtam.

Kedden Murányi Lacikáék jöttek el. A szülei megnézték a mi sarokkádunkat, mert ők is olyat akarnak venni. Mi meg legalább tudtunk játszani. Először csak méregettük egymást, mert már régen taliztunk. Aztán ettünk, ittunk. Lacika etetett engem sajtos tallérral. Végül csak elkezdtünk játszani, és természetesen abba sem akartuk hagyni. Fenn a tetőtérben szaladgáltunk, bújócskáztunk, kergettük egymást, és mikor elkaptuk, jól meg is ölelgettük egymást. Ez a kép még lenn készült, a nyugis időkben:

Szerdán a szomszédékat hívtuk át. Itt már nem volt szükség feloldódásra, már nagyon ismerjük egymást, és imádunk együtt játszani. Ha már pár napig nem látom őket, mindig kérdezem anyát, hogy "SZiSZI" meg "ANTSA"? Szóval végre itt voltak, és nagyon jót játszottunk. Takarítottunk, kergetőztünk, bírkóztunk, autóztunk, ettünk, ittunk kifulladásig.


Természetesen nekünk eszünk águnkba sem volt befejezni a játékot, akkor sem amikor a szülők már riadót fújtak. Szerencsére anya engem is felöltöztetett amikor kísértük őket ki, így a garázsban még pár perc hancúrt sikerült összehoznunk!


Csütörtökön kereszték jöttek el. Gyorsan csináltak apáék vacsit, mi meg csajok addig játszottunk.

Pénteken meg mi mentünk Károly napot köszönteni apa keresztapjához. Először egy kicsit anyás voltam, mert talán másodjára, de lehet először voltam ott. Aztán elkezdtem eszegetni a hidegtálból, és el is múlt a szégyenlősségem, mert ha nem ízlett a falat, akkor kiköptem a földre. Aztán apa keresztanyjával is elkezdtem barátkozni, meg Robival apa unokatesójával. Vele labdáztam is! Utána még felmentünk Kovács mamiékhoz, ahonnan megint nem akartam haza indulni!

Szombaton délelőtt Elekes maminál voltam. Apáék pakolták a tüzifát a fatárolóba, anya meg dolgozott. Délután még tartott a meló, így megint vendégeim voltak. Balázs és Kata. Na mondhatom megint jól szórakoztam. Megmutattam nekik az összes fényképünket, meg minden játékomat! Úgyhogy estére megint csatatér lett a házból!

Vasárnap csak egy kis bolt és autókázás volt, ja meg egy kis mamizás! Bár nem is olyan kevés, mert délelőtt nála voltam egy órahosszát, meg még este is eljött, mert vett nekem egy kétrészes overállt a Corába, és azt hozta el. Amúgy itthon voltunk, és segítkeztem anyának meg apának a házimunkában. Itt például porszívózok a kandalló előtt:

...ez még egy régebbi kép, itt még a saját porszívómat használom...
... itt viszont már újítottam, és inkább az igazi kell, apának meg marad a játék!

3 megjegyzés:

Kati írta...

Anya, ha van kedved játszani, less be hozzánk! :)

Bianka és Karina írta...

Játékra hívunk!!Kukk be hozzánk is:)))
Pusza!

Bianka és Karina írta...

Hű,most olvastam végig,hogy mennyi mindent csináltál.
A Lacikás képen nagyon aranyosak vagytok.:))
És az overált meg sem muizod?Pedig bizti nagyon szép.:))
Anyáék is azt kergetnek nekem,de eddig még nem kaptunk.Na de majd most,úgyis jön a hideg meg a hó.:))
Pusza!