2008. november 30., vasárnap

Pótlás

Lemaradtunk majdnem 2 héttel. Anya először beteg lett, megfázott, a múlt héten meg délután is dolgozott, így nem maradt időnk írni! A fontosabb eseményeket megpróbáljuk bepótolni!

November 18., kedd
Anya ment a dokihoz, megnézetni a tesómat.
Szépen fejlődik, akkor kb. 8 hetes lehetett, és 14 mm hosszú. Már szívhangja is volt, úgyhogy eddig minden rendben zajlik odabenn! Kivéve, ha én véletlen megrugom, vagy megkönyöklöm! Mert az is előszokott fordulni, pedig már tudom, hogy ott anya hasában baba van!


November 22., szombat
Kovács mamánál voltunk, Erzsébet névnapon. Délben mi már ott ebédeltünk, de aztán még hazajöttünk, mert aludnom kellett. Szerencsére miután felébredtem egyből visszamentünk. Addigra már nagyon sokan voltak ott, és egy kicsit mérges is lettem. Ki ez a sok ember, mit keresnek itt mamánál, és miért néz mindenki engem? Felköszöntöttük mamát, és kb. fél óráig nagyon jól viselkedtem. Kaptam ajándékot, zoknikat, meg egy kék kutyust, amit lehet húzni, és különböző állat figurákat beledugdosni. Aztán már mindenkivel barátkoztam, tanultam a neveket is: MAJI (Mari), KAESZ (Karesz), DITTA, PITYU, ICA, BECI (Berci). Megtaláltam papa korábbi rajzát is, ami elvileg cicát ábrázol, de mindenki azon nevetett, hogy inkább patkányra hasonlít. Mivel alig bírták abba hagyni a nevetést, gyorsan megtanultam, hogy PATTÁN, és utána már én röhögtettem őket! Ha megkérdezték mi az, már mondtam is, hogy PATTÁN, ha azt kérdezték mit rajzoljanak, akkor is azt mondtam, hogy PATTÁN. Estig jól elszórakoztattam a vendégeket, meg magam is, mert nagyon elfáradtam.


A múlt héten egész napos bölcsis voltam, így nem sok érdekes dolog történt. Inkább képeket teszünk fel mindennapi elfoglaltságaimról.

Itt az ajándékba kapott TUTUSomat húzom:


Bölcsiben lestem el a cumizást, itthon meg megtaláltam a szekrényben az én CUImat. Anya és apa nagyon örül neki, hogy majdnem 2 évesen akarok rászokni. Igaz nem szopom, csak a fogammal tartom, és nevetek huncutul!
Apa főz, velem és a macival:
Itt meg én pakoltam át a konyhát a nappaliba, és én főzők apának EBÍDet:

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Már hiányoltunk éppen.:)))
A képek szenzációsak,de az a cumi!???Nem olyan jó ám az!!Szerintem sokkal szebb vagy nélküle.:))Én is kipróbálam pár hónapja(bár talán két hónapos koromig cumiztam)de nem ízlett.:PPPP

Ari a kistesód!Vigyázz rá nagyon!!Reméljük Anya már teljesen meggyógyult!!

Pusza!!