2009. január 4., vasárnap

Szilveszter

A szilveszterünk az úgy indult, mint egy teljesen szokványos nap. Délelőtt itthon voltunk, megreggeliztünk, aztán anya próbált rendet rakni, mostunk, vasaltunk ....
Délután kb. 20 perces öltözködés után elindultunk Kereszttel Tóth dédiékhez. Kár volt a nagy igyekezet, mert nem jutottunk be. Meghallottuk, hogy az öregék fesztiváloznak odabenn (veszekednek), így gyorsan visszafordultunk. Apa csodálkozott is milyen hamar megjártuk!
Ezek után átmentünk a szomszédékhoz. Annak is nagyon örültem, mert már nagyon rég nem találkoztam Sziszivel meg Ancsával. Megnéztem a karácsonyfájukat, és a játékaikat amiket ők kaptak. Aztán ettem rétest, majdnem egy egész szelet túrósat, ami nálam nagy szám! Aztán még jástzottunk a szobában, amíg apának nem csöngött a telcsije. Győriék jöttek hozzánk, úgyhogy gyorsan hazamentünk. Én megfogtam az epret, amiből kukacok bújnak ki és nem engedtem el. Nem kaptam elég játékot, még a Sziszié is kellett!
Mikor megláttam Bazsiékat, megint nagy volt az öröm! Van kivel rosszalkodni, nem unatkozom! Sőt fél óra múlva a szomszédok is csatlakoztak hozzánk! Meg is öleltem Sziszit, és Ancsát, mikor beléptek az ajtón. Innen már nem volt megállás. Játszás ezerrel! Szaladgáltunk, mindent kipakoltunk, kiborítottunk. Természetesen veszekedés is volt. Nekem mindig az kellett volna, amivel épp Ancsa játszik! A könyv, a babakocsi, a motor... Anyáék nem kis erőfeszítésébe került a béke megteremtése!
Este 10 órakor mentek haza. Engem megfürdettek, és ágyba dugtak! Így az éjfélt már nem vártam meg! De mint kiderült anyáék sem, fél 12-kor elaludtak! Öregszenek hiába (vagy mi fárasztottuk ki őket?!)!
Néhány kép:
Szilveszteri álarcokban...

Új divatom: trikó a pulcsira, és a két kis copf...
Kedvenc időtöltésem: "SZÁMÍTÓZOK". Azóta már továbbfejlesztettem, mert be is kapcsolom a gépet, mielőtt elé ülök. Ha végeztem szólok anyának, hogy "TÍSZ VAGYOK".
És a "HÁZÍTÓM"...

Nincsenek megjegyzések: