2008. december 28., vasárnap

Karácsonyi napok

Csütörtökön délelőtt nem mentünk sehova, anyáék engem figyeltek van-e valami bajom. Az orrfolyáson kívül, semmi. Így délbe csak elindultunk Elekes dédihez ebédre. Tőle kaptam egy rózsaszín babát. Ebéd után Elekes mamiékhoz mentünk át, én ott aludtam, anyáék meg átadták az ajándékokat nekik. Utána hozzánk jöttek Elekes és Kovács mamiék, Kereszték, meg Tóth dédiék. Nagyon sok ajándékot kaptam, lehet hogy ki is felejtek belőle. Babakocsi, játéktároló láda, ruhák, mesekönyv, babák, építőkocka, és egy felfújható házikó! Na, ezt egy darabig fújták a fiúk, bele is melegedtek, de nekem nagyon tetszik! Igaz a nappalit át kellett rendezni miatta. Aztán még Kovács mamiékhoz mentünk. Estére teljesen kifáradtam, de azért közöltem: " HOLNAP IS TARÁCSONY!" Anya megnyugtatott, hogy az lesz még mindig!
Pénteken délelőtt megint sűrű volt a programm. Berta dédiéknél kezdtünk, ők maguknál köszöntöttek, ruhákat kaptam tőlük. Utána Tóth dédiéknél voltunk, ahol anya keresztanyukájáék is ott voltak. Végül Ükmamánál fejeztük volna be a délelőtti járkálást, de még be kellett ugrani Kovács mami egyik munkatársához, mert ő is vett nekem ajándékot. Egy plüss rénszarvast. Aztán haza, ebéd és alvás. Mire felébredtem, már öreg kereszték itt voltak, Elekes mamiékkal. Öreg kereszttől fa kirakós játékot kaptam. Még el sem mentek, már jöttek Kekecsék, szintén ajándékkal. Barbi baba, CD lejátszóval, ami zenél is, apa örömére. Utána meg Győriék is befutottak, fa autóval, amibe állatokat kell beledugdosni, kifestővel, meg egy hangszerrel, aminek a neve nem jut anyának eszébe. Este kilencig szaladgáltam, játszottam Katával, meg Bazsival! Inkább Bazsival, neki kiabáltam állandóan: "GYEJE BASZI!"
A nappalink meg egyre jobban fest! Tele a sok-sok játékommal!
A szombat már kicsit csendesebb volt. Délelőtt Kovács maminál voltam, addig anyáék elmentek a temetőkbe. Délután megint nyűgösen keltem, de most lázam nem volt. Elekes mami eljött értünk, mert apáék fát vágtak, nyúlat nyúztak, meg fácánt zsigereltek. Aztán jöttünk haza, mert jött Rezső meg Olgi. Tőlük fürcsis cuccokat kaptam, meg egy zoknit, és egy DVD-t, a kockásfülű nyulat. Majd ha nagyobb leszek biztos tetszeni fog, de most még nem szoktam TV-zni.

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hű Barátném,nagyon jó kislány voltál,hogy ilyen sok szép ajándékot kaptál.:)))
Nagyon sajnálom,hogy beteg lettél.:((Remélem már kutya bajod és élvezed a játékokat.:))
Pusza!!

Bianka és Karina írta...

Virradjon rád szép nap,
köszöntsön rád jó év,
kedves hajlékodba költözzön a jólét.
A lelkedbe boldogság, a szívedbe béke,
ezt kívánom neked az új évre.

Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánunk Nektek!
Bius és Ősei.