2009. május 18., hétfő

Állatkert (05.02.)

Már nagyon vártam ezt a napot. Anya egész héten számolta vissza, hogy hány nap bölcsi, 1 nap Miki, és megyünk az állatkertbe. Május elseje utáni napon, felébredtünk, és már tudtam, hogy ma végre életemben először megyek egy állatkertbe. Gyorsan megreggeliztünk, és már indultunk is. Anyáék az Abonyi állatkertbe vittek, mert az nincs messze, és nem is olyan nagy. Bevezetőnek bőven elég.
Hát, nagyon bejött a dolog. Azt sem tudtam hova fussak, melyik állatot nézzem. Kiabáltam: "NÍZD APA, NÍZD ANYA" és mutattam nekik, amit éppen láttam. Soknak nem tudtam még a nevét, úgyhogy folyamatosan kérdezgettem, "AZ MICSODA?". Sokfajta állat volt, rengeteg féle majom, oroszlán, zebra, antilop, strucc, emu, háziállatok, kecske, liba, kacsa, nyuszi... és a kedvencem a vizíló volt, akinek Buborék a neve! De inkább mutatunk néhány képet.
Hörcsögökkel:
Apával a szürkemarha előtt:
Szamarakkal:Nyuszikkal:
És a kedvencem "BUBOJÉK"!

Nincsenek megjegyzések: