2009. május 19., kedd

Magamról

Már nagyon rég írtam magamról csak úgy, ezért most néhány dolgot pótolok.

Játszás: Mióta jó idő lett, azóta be sem lehet az udvarról hajtani. Állandóan kinn akarok lenni, homokozni, csúszdázni, hintázni, pipiket nézni, cicákkal játszani, kavicsot szedegetni, biciklizni, motorozni... Szóval kinn mindig találok valami elfoglaltságot. És ha a szomszédék is kinn vannak, akkor meg pláne szóba sem jöhet a bemenetel. Imádok Sziszikével, meg Ancsával játszani.Hiszti: egy ideje abbahagytam a hisztérikázást. Nem tudom mi történt velem, de mostanában anyáék sokszor megdicsérnek, hogy milyen ügyes vagyok, és egész nap semmi baj sincs velem. Már nem hisztizek a boltban. Ha valamit venni akarok, de anya azt mondja, hogy van otthon, vagy nem kell, akkor vissza teszem a helyére. A bölcsiből is ügyesen jövök haza, csakúgy mint mamiéktól. Köszönök, hogy "SZIASZTOK!" és mondom nekik: "MAJD HOLNAP JÖDÖK!".
Evés: Jobb az étvágyam, mint eddig volt. Többféle ételt is megeszem, és mennyiségileg is többet eszem. De húsból nagyon keveset eszek, és van néhány kedvencem, ami bármikor jöhet, és van ami csak nagy rábeszélés árán csúszik le. A bölcsiben háromszor eszünk egy nap. Nagyon sokszor főzelék van, valami feltéttel, úgyhogy itthon este vacsira általában szendvicset kapok, vagy valamilyen tésztát, vagy pörit. Ami csoda szeretem a szalonnát, sülve, és nyersen, a kolbászt, és a savanyú uborkát. Gyümölcsből a szőlő, de leginkább az eper a nyerő. Azt úgy nyomom befele, hogy mindenem csupa piros lesz a levétől. És a legnagyobb kedvencem a fagyi, méghozzá a csokis - hogy a ruhámról a barna foltok se hiányozzanak.

Beszéd
: egy duma gép vagyok. Be nem áll a szám, anyáékat teljesen ki tudom akasztani. Még álmomban is szoktam beszélni. 4 mondókát tudok:
1. "BOCI, BOCI TARTA,
LE SE FARTA,
ODA MEGYÜNT LATNI,
AHOL TEJET TAPNI!"

2."BOCI, BOCI MEGFÁZOTT,
VAJTAM NETI NADJÁGOT,
NEM ATARTA FÚVENNI,
ÁGYBA TELLETT FETTETNI!"

3. "HINTA, PALINTA,
ÉGI DUNA,
TIS TATONA,
UDOLJ A TISZOBÁBA!"

4."TICSI VAGYOT ÉN,
MAJD MEG NÖDÖK ÉN,
ESZTENDŐJE VAGY TETTŐRE,
NAGYLÁNY LESZET ÉN!"

3 megjegyzés:

Kati írta...

Hű, ennyi mondóka! Nagoyn ügyes vagy! Édes lehetsz, ahogy mondod őket. :)
Az anyáknapi fellépés pedig jövőre jobb lesz, igaz? ;)

Bianka és Karina írta...

Csupa csupa jó dolgok.:))
Nagyon büszkék lehetnek rád Anyáék.:)))
Egyébként nem akarom elkeseríteni Őket,de majd rájönnek,hogy a hiszti szünet csak ideiglenes.;-)))
Pusza!

Bianka és Karina írta...

Anya!

Nagyon Boldog Születésnapot Kívánunk!
Bius és Judti