2009. május 18., hétfő

Anyák napja - itthon és a bölcsiben

Május 3-án sorra jártuk a mamikat. Kivéve Erzsi mamit, mert nála már szombaton voltunk. Reggeli után Kengyelen kezdtünk Berta dédinél, aztán jöttünk vissza Miklósra Tóth dédihez, majd ükmamihoz, majd Elekes dédihez, és végül Elekes maminál kötöttünk ki. Mindenkinek átadtam a virágot, és valakinek puszi is járt mellé, valakinek nem. Akikkel ritkábban találkozok, azokkal még szégyenlős vagyok ilyenkor.
A bölcsiben pedig még csak a héten, május 14-én csütörtökön tartottuk az anyák napi ünnepséget. Verseket tanultunk, és közben mutogattuk, miről is szólnak. A gondozó nénik mondták, hogy mindenki nagyon ügyesen készül, és gyakorol. Persze mire oda került a sor, egyikőnk sem akarta csinálni a dolgokat.
Anya mikor megjött, átöltöztetett szép ruhába. Addigra Erzsi mami, és Nóri kereszt is megérkezett. Én kiültem a szoba közepére, és ott vigyorogtam, addig amíg el nem kezdődött a műsor. Na akkor gyorsan Nóri ölébe ültem, és el sem mozdultam onnan. Ott szépen halkan mondtam a verseket, mondókákat, meg mutogattam is, de ki semmi pénzért nem mentem. Mondjuk a 10 gyerekből, csak 4 volt hajlandó kiállni, és szerepelni. Inkább mindenki az anyukája, vagy a mamija ölét választotta.Én is csak a végére mentem oda Marietta nénihez az ajándékért, amit át kellett adni maminak, és anyának. Ezt a virágot én csináltam, mármint a ragasztását!Utána még ettünk egy kis kekszet, ittunk almalevet, anyáék meg beszélgettek. Itthon azt mondtam anyának, hogy azért nem mentem ki szerepelni, mert féltem!

Nincsenek megjegyzések: