2009. május 18., hétfő

Május 1.

Május elsején reggel felébredtünk, megreggeliztünk, felöltöztünk, és mentünk a Fáyra Mikiékhez. Apáék paprikáskrumplit főztek délre, én meg a játszótéren játszottam, Katával, Bazsival vagy éppen azzal, akit rá tudtam venni. Közben még elszaladtunk Elekes mamiékhoz, mert ott is vendégek voltak, és látni akartak engem. Az ebéd nem lett kész délre, csak egy óra fele. Addigra már annyira elfáradtam, hogy hiába akartak anyáék etetni, egy falatot sem voltam hajlandó enni, így apa mérges lett és hazaindultunk. Ott egyből bevágtam a szunyát. Ébredés után ettem egy pár kanál krumplit és virslit, természetesen nem sokat, a betegség után az étvágyam még nem volt az igazi. Aztán útrakeltünk megint. Kimentünk Mikiékkel a Szemma tanyára, megnézni a majálist. Persze nem volt valami nagy szám. Lehetett lovagolni, dodgemezni, körhintázni, quadozni, meg volt egy színpad, ahol különböző műsorok mentek. Mi leültünk egy padra, apáék sört ittak, mi meg nézelődtünk, bár tényleg nem sok látnivaló volt. Én apán lógtam egész délután. Még Katáékkal sem akartam sétálni, csak apa volt a jó. Nem is sokáig maradtunk, mert a szél is nagyon fújt, és hamar hűvös lett.

Nincsenek megjegyzések: