2010. szeptember 10., péntek

Ovi, fogászat (09.06-10)

"A héten nem történt semmi különös. Emma napközben oviban, Lacikával meg itthon "unatkozunk". Szerencsére Emi továbbra is boldogan megy oviba, integet az ablakból. Ma ezt ugyan elfelejtette. Vártam, mikor ér már az ablakhoz, de csak nem jött, így benéztem, és már javában játszott. Na erről ennyit gondoltam. Délután örömmel meséli kivel, mit játszott, mi volt a kaja... Lacika is szeret menni, most már bemerészkedik a szobába is, és elkezd játszani a játékokkal, és beszélne a fiúkhoz, már ha tudna, mert csak "EEE"-get nekik. Amikor Emma hazaér Lacika nagyon megörül neki, és onnantól kezdve estig rohangálnak, bújócskáznak, sikongatnak, ágyon ugrálnak. Mondjuk ha jó idő van, akkor kinn vagyunk a levegőn, ha rossz, akkor viszont be vagyunk szorulva a házba, és nem bírnak magukkal.

Emma heti beszólása:
Emma: Anya csináljuk már úgy, mint a Barátokban, csókolózzunk már!
Én: Azt a szerelmesek szokták kicsim.
Emma: (kiabál az apjának): Apa csókolózunk?
Apa: Most mondta anyád, hogy azt csak a szerelmesek szokták csinálni.
Emma: De apa, te a szerelmem vagy!

Ma megkezdődtek a fogászati beavatkozásaim. Írtam, hogy fogszabályzót akarok. Első lépésekként meg kell szabadulnom egy letört jobb alsó 7-es fogtól, és egy bal felső 8-as félig kinőtt bölcsesség fogtól, ami oldalra nő, úgyhogy sehogy se tudna teljesen kijönni. Na, ma 10 órakor a letört fogtól megszabadultam. Nem aludtam, nem ettem, hányingerem volt, olyan ideges voltam. Szerencsére minden simán ment, nem éreztem semmit, mondjuk még most is el van zsibbadva az egész pofám, úgy érzem magam, mintha dupla fejem lenne. Lehet ha meg kimegy a hatása, akkor fájni fog. Nem tudom! 20-án megyek a következő műtétre. Csak már lennék túl azon is!"-Anya

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

De jó,hogy ennyire szereted az ovit Emike:)
Szóval nem csak én "unatkozom":)))
Pusza!

Kati írta...

Ez jó volt!!! =DDD