2010. szeptember 29., szerda

Fifi, cukrászda, öregkereszt (09.21-26)

"Megint eltelt több, mint egy hét. Anya egész héten a fogával, vagyis a helyével szenvedett, bár a fájdalomcsillapító enyhített valamit rajta. Így velünk is elbírt, és apa is sokat segített neki. Többek között ő vitt és hozott engem az oviból. Anyának kedd délutánra még az arca is feldagadt. Mikor megláttam azt mondtam neki: "ANYA, DE SZÉP GÖMBÖLYŰ AZ ARCOD!" (Mire nem jó a gyerek, ő még ilyenkor is szépnek látja az anyját! -Anya)
Én napközben oviban voltam, ami ügye azt jelenti, hogy már 3 hete nem voltam beteg. Csak el ne kiabáljuk! Anyára tekintettel most nem sokat csavarogtunk.
Szerdán Nóri keresztanyánkat köszöntöttük fel szülinapja alkalmából. Nóri vett nekem egy Fifis plüssjátékot, mert egy hete azt kértem tőle. Lacika meg egy teknős fürdős játékot kapott. Persze nekem az kellett volna, nem a Fifi. Mondtam is, hogy az lesz az enyém, Fifi meg Lacikáé, mert nekem nem is tetszik . Aztán itthon csak bevalottam, hogy mégis tetszik, és vele is akarok aludni. Fel is hívtan Nórit, hogy ne aggódjon, most már örülök neki.
Szombaton elmentünk a cukrászdába. Ott már nagyon otthon érezzük magunkat, mert a pult mögé is bemerészkedtünk, és rohangáltunk körbe-körbe. Lacika meg a fotocellás ajtóval játszott, tetszett neki, ahogy kinyílik, és csukódik magától, csak anyáék kaptak frászt, hogy mikor akar kimenni rajta, aztán lezúgni a lépcsőn. Szerencsére csak egy asztalnál ültek vendégek, azok is fiatalok voltak, úgyhogy nem zavartunk senkit. Majd kitiltanak egyszer bennünket onnan!
Vasárnap meg öregkereszték jöttek Budapestről. Elekes mamáékhoz mentünk, ott találkoztunk velük. Apáék pörköltöt főztek, mi meg játszottunk kinn a levegőn, és átmentünk dédimamához is. Lacika, mire megérkeztek elaludt, én meg nem akartam se köszönni nekik, se az ajándékot elfogadni. Aztán megbarátkoztam öregkereszttel, és kértem a meglepetést. 2 könyvet kaptam, és egy Barbies tojást, amiben karkötő volt. Aztán Lacika ajándéka izgatott, de nem bonthattam ki. 1 óra fele megebédeltünk, engem öregkeresztnek kellett etetnie, mint a kisbabákat. De így se ettem sokat. Délután Csabival aludtam egyet, közben Lacika kelt fel, így vele is tudtak játszani egy kicsit. Ő is könyvet kapott, meg egy kis kutyát. Mikor felébredtem, az volt az első, hogy megnézzem mi volt az ő csomagjában, hátha az övé jobban tetszik, és cserélnem kell vele. De kivételesen maradtam az enyémnél. A vendégek 4 óra után indultak haza, nem sokkal utána mi is eljöttünk."-Emma

1 megjegyzés:

Kati írta...

Ez az ajándék - meg minden egyéb - cserélgetés nálunk is ismerős. :-S

Nórinak volt szülinapja, és ti kaptatok ajándékot? Hogy' is van ez? :-)))