2008. december 3., szerda

21. hónaposan és betegen

Ma vagyok 21 hónapos. És sajnos beteg lettem. Mióta bölcsis vagyok ez az első betegszabim. Hétfőn még egész nap a bölcsiben rosszalkodtam, de estére már nagyon nyűgös lettem, és ki is jött rajtam a láz. Meg a hangom is rekedtes lett. Kaptam Nurofent, és anya ágyba dugott. Miután elaludtam, meg elkezdtem köhögni, úgyhogy állandóan felsírtam, sőt egyszer még hánytam is egy kicsit az eröltetett köhécseléstől. Úgyhogy apa kinn ragadt a nappaliban, én meg egész este anyával aludtam "volna" a nagyágyban. De mivel én nem tudtam a láztól, és a fuldoklástól, ő sem tudott az aggodalomtól! Másnap a doki délután rendelt, így addig csak a Nurofent kaptam. Napközben amikor nem volt lázam, jó kedvem volt, csak a hangomon hallatszott, hogy valami nem stimmel. Viszont ha felszökött a lázam, egyből bújtam anyához, és rajta szundikáltam. Délután mikor apa hazajött mentünk is a dokihoz. Mikor megláttam szokás szerint üvölteni kezdtem. Megállapította, hogy a torkom és a mandulám is piros. Kúpot akart felírni, de anya mondta, hogy azt reménytelen beadni nekem. Így Curam szirupot, Fenistil és Sinecod cseppet kaptam. Estére megint nagyon lázas lettem. Ki is maradt a fürdés. A gyógyszert is alig bírták anyáék beadni nekem. 7 óra után már aludtam. Éjfélig még nehezen szedtem a levegőt, és a lázam sem múlt el. Hajnal egykor kaptam még egy adag lázcsillapítót, az már gyorsan hatott, és nem is köhögtem már. Legalább innentől jót aludtunk anyával.
Legközelebb írunk pár szót arról, hogy 21 hónapos koromra mennyit fejlődött a beszélőm!

1 megjegyzés:

Kati írta...

Boldog hófordulót!... és betegségmentes folytatást! :) Reméljük, szépen gyógyulsz.
Örülünk,hoyg minden rendben a tesókáddal! :)