2009. április 28., kedd

3.X

Apa április 26-án ünnepelte 30.-dik szülinapját!
Ezúton is Boldog Szülinapot kívánok neked apa! Remélem még sok-sok X-es szülinapot tudunk együtt ünnepelni!
A szülinapi partit már szombaton megtartottuk. Bár a betegségem miatt péntek este, még azt beszélték anyáék, hogy eltolják-e vagy sem.
Anya délelőtt kiment dolgozni, addig rám Erzsi mami vigyázott, apa meg Miki közben elkezdte a főzőcskézést. Délbe anya hazaért, és lefektetett. Jó sokat aludtam, négy órakor keltem. Addigra már mindenki megkajcsizott, és apa is megkapta az ajándékokat. Mi is odaadtuk a tortát, amin egy fénykép volt, rólam és apáról.Utána egy kicsit ücsörögtem anya ölében, de a vendégek nem nagyon érdekeltek. Még kicsi Danika, Bazsi, meg Kata sem, akikkel mindig nagyon jókat szoktam játszani. Be is mentünk, és pihengettem anyán. Aztán még egyszer meggondoltam magam, és kikéredzkedtem. Apa autójában játszottam, de fél óra múlva megint kinyúltam. Anya be is hozott, és lefektetett. Nyolc óra után, fürcsi és evés nélkül elaludtam.

Nincsenek megjegyzések: