2009. április 28., kedd

Vírus 2.

Szóval péntek hajnal óta betegeskedem. Szerencsére a hányásom az hamar abbamaradt, péntek délelőtt hánytam utoljára. A hasmenésem viszont nagyon nem akart alábbhagyni. Péntek, szombat, vasárnap végig fostam a napokat. Volt, hogy 5 percenként a bigyón ültem, anya már nem is adott rám alul semmit. Enni szinte semmit nem ettem, inni viszont megittam a szükséges mennyiséget. Hétfőn anya visszavitt a dokihoz, igaz aznap reggel már csíkot kakiltam. A dokinéni azt mondta, folytassuk a Smectát, meg a Normafloret, a többi gyógyszer már nem kell. Anyát nyugtatta, hogy az evés miatt ne aggódjon, csak a folyadék mennyisége a fontos. Danika, a bölcsis társam nem is ivott, így őt be kellett küldeni a kórházba. Nekem azért szerencsém volt! Hétfőn még kétszer kakiltam folyósabbat, azóta viszont semmit. Mondjuk nem is volna már mit, mert még most is alig eszem. Anya felhívta a bölcsit is, és kiderült nullázódott a létszám, mindenki beteg lett. Le is fertőtlenítettek mindent, nehogy újra elterjedjen a betegség, ha visszatérünk.

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jaj szegény!reméllem már minden teljesen rendben van veled.:))
És nem tévedtetek,lemaradtatok!
Nálunk is érkezik a kistesó.
Ha érdekelnek a részletek a blogban jobb oldalt ott van a kuka és Noddy közt a pocakos blog is.:))
Pusza!!

Kati írta...

Hú, mennyi bejegyzés született, amióta nem jártunk itt! :)
Szeretettel gratulálunk minden ünnepeltnek!!!
Reméljük, azóta már a hasmenés is elmúlt, vagy javult. Tényleg szerencse, hogy te legalább ittál. A súlyod viszont biztosan csökkent. :( Bízzunk benne, hogy most már kibetegeskedted magad és egy jóóóóó darabig nme lesz újabb vírus. :)