2009. április 23., csütörtök

Névnapom

Április 19-én ünnepeltem a harmadik Emma napomat.
Mi a családi bulit már szombaton megtartottuk. Reggel anyáék elvittek Elekes mamihoz, ők meg készültek a délutáni partira. Bevásároltak, takarítottak, főztek. Húslevest, csirkepörit, sütöttek húst, csináltak salátát... Anyának most nem volt kedve, sem ideje sütit sütni, így azt a cukrászdában vették meg. Négy óra után értem haza mamiékkal, addigra pont elkészült minden. Először anyáék köszöntöttek fel. Tőlük egy klassz kis csúszdát kaptam. Persze egyből mindenki hozzáfogott szerelni, én meg alig bírtam kivárni, mikor csúszhatok már. Szerencsére gyorsan elkészült, így gyorsan fel is avattam. Ezek után a többi ajándék már egyáltalán nem érdekelt. Hiába akarták átadni a virágokat, meg az ajándékcsomagokat, én oda sem figyeltem. Így anya vette át őket. Én csak este nézegettem meg, mikor végre be lehetett rángatni az udvarról. Szebbnél -szebb ruhákat kaptam szinte mindenkitől, úgyhogy a tavaszi kollekciómmal sem lesznek bajok. Az ajándékozás után megvacsiztunk a teraszon. Mindenkinek ízlett a menü, megérte anyáéknak a fáradozás. Este nyolcig kinn voltunk az udvaron, addig fárasztottam a nagyszülőket csúszdázással, hinta-palintázással, biciklizéssel, motorozással... És persze a végén hazaengedni sem akartam őket.

Nincsenek megjegyzések: