2009. április 27., hétfő

Vírus

Csütörtök este, vagy inkább péntek hajnalban anya arra ébredt, hogy hányok. Az első öklendezésemre felpattant, de így is csupa hányás lett mindenem. A hajam, a párnám, a pizsim. Megvárták míg kihányom magam, és utána vittek fürdetni. Kellemes volt, hajnal 3/4 1 kor hajat mosni, és pancsizni. Végig nyöszörögtem az egészet, mert nagyon fáradt voltam. Gyors hajszárítás, és ágytakarítás után lefeküdtünk. De sajna nem sokáig volt pihi, mert félóránként jöttek rám az újabb hányási rohamok. Megittam egy pohár teát, és már jött is vissza az összes. Hajnal négyig elhasználtunk egy nagy csomó pizsit, én is és anya is, mert őt is összehánytam, egy nagy csomó lepedőt, takarót, párnát végül törölközőt, mert mindent betakartunk vele, mire rájöttük, hogy ezt egy darabig nem fogom abbahagyni. Négy után nagy nehezen elaludtam, és reggel fél nyolckor azzal keltett anya, hogy bekakiltam, és az egész kifolyt a pelusból, vagyis fostam. Gyorsan kikeltünk, felöltöztünk, és hívtuk a dokit. 11 órára kaptunk időpontot. Mikor kiszálltunk a kocsiból találkoztunk Danikával, a rendelő bejáratánál meg Menta anyukájával. Kiderült, hogy ők sem aludtak egész este, náluk is ugyanezek a tünetek jelentkeztek. Szóval a bölcsiben szedtünk össze valamit. A doktornéninél nagyon ügyes voltam, nem sírtam, hagytam, hogy megvizsgáljon. Azt mondta valószínű valamelyik rota vírust kaphattuk el. Smectat, Normafloret, Deadalonetta kúpot, és Magne B6 oldatot írt fel. Aztán hazamentünk, és egész nap csak aludtam, vagy anyán feküdtem.

Nincsenek megjegyzések: