2010. október 6., szerda

Tóth dédi kórházban, fodrász, bölcsi, szuri, nagy pocak (09.27-10.03)

"Hétfőn anya megint ment a fogorvoshoz varratszedésre, igaz a varrat addigra eltűnt. Szolnokon is rákérdezett a fogszabályzásra, és mivel minden fogműtétet ott végeztek, meg még további húzások is lesznek, és mert a szabályzás sem drágább, mint itthon, úgy döntött ott fogja csináltatni a "Hollywoodi mosolyát", ahogy a doki mondta neki. Október 18-án ragasztják fel neki a készüléket. A fogorvos előtt még beszaladt a Takkoba, Emmának vastagabb dzsekit venni. Ránk apa és Erzsi mamiék vigyáztak, sőt ők is fürdettek bennünket, és mire anya hazaért, engem már le is fektettek.
Kedden Tóth dédipapa kórházba került, mert rosszul lett. Anyával gyorsan ki is szaladtunk a céghez Nórihoz, hátha többet megtudunk róla. Kiderült, hogy a háziorvoshoz ment, és mire odaért rosszul lett. Remegett, elzsibbadt a lába, szédült. Az orvosa hívta a mentőket, és Elekes mamát. A rendelés el is maradt, mert papát ápolták, kapott gyógyszert, infúziót, a mentők pedig 2,5 óra múlva értek oda. Jó gyorsak voltak! Kórházba került, és mire szobát kapott délután 4 óra lett. Agyvérzés gyanúval tartották benn kivizsgáláson. Délután apával elmentünk egy díszkakasért, aztán anyával a Pingvin pontbeváltóba. Anya már rég kinézett magának egy szép borospohár készletet. Sikeresen ki is váltotta, közben mi Emmával a kristályból készült dísztárgyakat nézegettük, és szerencsére nem vertünk le egyet sem, pedig meg volt rá az esély.
Szerdán anya délután elvitt a fodrászához. Eddig Figaro, apa fodrásza vágta a hajam, most Kati. Ott volt a kislánya is Hanga, aki 1 éves lesz októberben. Miközben Kati vágta a hajam, én Hanga babytaxiján ültem. Hanga meg lökött volna le róla, hogy az az övé, de én maradhattam rajta, hogy be tudják fejezni a nyírásomat. Aztán persze vissza kellett adnom neki. Anyáék közben szövetkeztek ellenünk, és megbeszélték, hogy másnap elmegyünk a bölcsibe beiratkozni. Anya januártól akar szokatni, mert utána megy vissza dolgozni. És szerdán lettem 15 hónapos. Majd pótoljuk az összefoglalót.
Csütörtökön Emmát elvittük az oviba, és utána mentünk a bölcsibe. Nagyon tetszett, sok-sok játék volt, és sok-sok játszótárs. Labdáztam, tologattam a fűnyírót, hemperegtem a matracon, és hősködtem a fiúkkal. Kétszer azért anya ölébe ültem, nehogy otthagyjon. Délután anyáék bementek Tóth dédihez a kórházba, mi meg Erzsi mamiékkal maradtunk itthon. A kórház után anyáék bementek a Takkoba kicserélni a dzsekimet, amit még szeptember közepén vett, de csak most próbáltam fel. 92-es méretű, de a hasamnál alig lehetett behúzni, pedig vékony felsőre vettem fel. Ebből sajnos nem volt nagyobb, a többi meg nem tetszett anyának, így a csere nem sikerült.
Pénteken délelőtt meg szurira mentünk a tanácsadóba. Előtte persze megmértek. 12,20 kg vagyok, és 86 cm. Utána megkaptam a 2 oltást. Csak kicsit sírtam, amikor belém szúrták a tűt, aztán meg felháborodottan dumáltam babanyelven a doktornőnek, hogy képzelte ezt az egészet?! Napközben Erzsi mama telefonált, hogy a Tescos katalógusban látott egy jó kabátot. Délután be is mentünk megnézni. Több félét felpróbáltam, de soknak olyan volt a szabása, hogy a hasánál megint szűk volt. Végül egy bársony kabátot vettünk, 3-4 évesre valót. Az újja kicsit hosszú, de a pocakom miatt ez a méret kellett. Emmáért Nóri ment az oviba, hazafele Szolnokról felvettük, és Erzsi mamihoz mentünk. Emmának vett egy gumicsizmát, azt kellett felpróbálnia. Utána mi maradtunk mamánál egy órát, mert anyáék elmentek Győri Pistiékhez.
Szombaton délelőtt apa dolgozott, délután kimentünk a tanyára Erzsike nénihez 2 kacsáért, utána meg Csabiékhoz, akik sütögetős bulit tartottak.
Vasárnap itthon voltunk, csak délután mentünk el Elekes mamiékhoz. Emmát papa tanította biciklizni, én meg benn játszottam mamával." -Lacika

1 megjegyzés:

Kati írta...

Az egész bejegyzést Lacika diktálta? :-o Tényleg nagyon ügyes "kis pocakos" vagy már! :-)
Marcót simán lepipálod - ő épp 10 kg és 80 cm. :-o
Ha nem vagyok túl tolakodó, anya, miért mész vissza dolgozni? Emma után is hamarabb visszamentél, igaz? Olyan jó a bölcsi, úgy unatkozol otthon, vagy a helyedet félted?
Nekem ez azért furcsa, mert nálunk is volt szó róla - vagyis nálam -, de Tomi hallani sem akart róla. (Nálunk a legprózaibb oka lett volna a visszamenetelnek, vagyis a pénz. :-S)