2010. december 17., péntek

Még mindig Mikulás, és betegség (12.06-12)

"Hétfőn délután folytattuk a mikulásozást. Jöttek Erzsi mamiék, Elekes mamiék, és Nóriék. Kaptunk sok-sok könyvet, és csokit. Egy darabig nem kell édességet vennie anyának, fel van töltve rendesen a készlet.
Kedden délelőtt az ovival színházban voltunk. Anyának azt mondtam, hogy a Farkas tanyát nézzük meg. Csodálkozott rajta, mert ilyen meséről még nem hallott. Ki is derült, hogy a Piroska és a farkasra megyünk. Itthon csak annyit meséltem róla, hogy nem is volt benne igazi farkas, hanem egy ember öltözött be annak. És, hogy a farkas gonosz volt, ezért kinyírták. Ennyi. Délután még eljöttek Timi néniék, mert szerdán már utaztak Pestre. Lacika nagyon összebarátkozott velük az egy hét alatt. Már odabújt Timi nénihez, és Rebeka arcára is csókot nyomott.
Szerdán az oviba is megérkezett a Mikulás. Anya és Lacika is eljött az ünnepségre. Először az óvónénik báboztak nekünk, aztán énekeltünk, és játszottunk egy kicsit, amíg a Mikulás a mi csoportunkba ért. Mondani sem kell, én nem viselkedtem valami jól. Nem figyeltem oda, nem akartam semmit csinálni, csak Lacikával foglalkoztam. Anya mondta is, hogy többet nem jön el, mert akkor nem bírok magammal. Szóval végre megérkezett, és hozta a csomagokat. Név szerint szólított minket, és adta át az ajándékokat.Volt nála virgács is, és a rossz gyerekeket megsimogatta vele, hogy jövőre jobban viselkedjenek. Engem nem simizett meg, úgyhogy anyának büszkén mondtam: "látod, én jó voltam"! Hát, anya nem nagyon értett vele egyet. Lacikát meg az ölébe vette a Mikulás, de ez nem tetszett neki, sírva fakadt tőle.Az ünnepség után anyáék siettek, mert vitték ki Timi néniéket a vasútra. Este Tóth dédi mamáék jöttek el hozzánk, ők is Mikulásra.
Csütörtökre Lacika nagyon hisztis lett. Nem engedte anyát főzni. Amint kilépett a konyhába, már ordított is. Pedig csak levest tett fel, és nokedlit főzött, mert csirke pörkölt még maradt előző napról. Odatolt maga mellé egy széket, de akkor sem hagyta abba. Mire kész lett mindennel, annyira behisztizett, hogy alig lehetett megnyugtatni, és majdnem elaludt ebéd előtt anyán. Anya meg is ijedt, hogy megint beteg lesz, bár az orra hétvége óta már folyt. Éjszaka el is kezdett köhögni, hajnal 3-kor átvitte anya magához. Kitisztította az orrát, mert szörcsögött is, de 1,5 óra múlva vissza vitte a kiságyába, mert anya mellett nem akart elaludni. Másnap délután mentek a dokihoz. A torka piros volt, és a tüdeje sem volt tiszta. Antibiotikumot nem írt ki az orvos, mert 2 hete hagyta abba, így más gyógyszereket írt fel.
Hétvégén nem történt semmi különös. Szombaton Erzsi mamáékat, vasárnap Elekes mamáékat látogattuk meg."-Emma

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Áldott Békés Boldog Karácsonyt kívánunk nektek!:)
Bianka,Karina,Judit,Robi.

Kati írta...

Mindig, mindenki beteg... :-((( úgy látszik, ez ilyen tél.
Marci is annyit hisztizik mostanában...nem tudjuk, mi lelte...reméljük, a téllel, a betegségekkel ez is elmúlik MAJD! :-S