2008. december 28., vasárnap

Félre sikerült szenteste

Szerdán, szenteste napjára nekünk csajoknak, már semmi dolgunk nem maradt. Kész volt a leves, a sütik, a szaloncukor felkötözgetve, apa meg főzte a pörit. Úgyhogy mi anyával TV-ztünk, és még néhány ajándékot becsomagoltunk. Délre aztán megint kezdett elromlani a kedvem. Gyorsan anya megebédeltetett, beadta a szirupot, és lefektetett. Gondolta, lehet hamar felébredek, mint hétfőn, és beteg leszek. Úgyhogy gyorsan elkezdte díszíteni a karácsonyfát, hogy mire felébredek már készen legyen. Szerencsére 2 óra hosszát aludtam így elkészült, de sajnos rossz kedvűen és természetesen betegesen ébredtem. A szép ruhám helyett, csak a melegítőmet vettem fel, így mentem ki megnézni a karácsonyfát, amit a Jézuska hozott, amíg aludtam. Nagyon tetszett, de nem sokáig tudtam örülni neki, mert nem éreztem jól magam. Kibontogattam az ajándékokat is, ami a fa alatt volt. Lego (farmos), vasaló, piros papucs ( ezt azért kaptam, mert mikor anyáék megkérdezték, mit kérek a Jézuskától, mindig azt mondtam: "PIJOS PAPUCSOT", így kénytelenek voltak beszerezni egyet, nagy nehézségek árán!), kesztyű, és orvosi vizsgáló játék (ezt meg azért kaptam, hátha ezek után majd nem félek, és nem üvöltök a doktornéninél).
Szóval mindent megnéztem, kb. 5-5 percet játszottam velük, aztán kidőltem. Hol anyán, hol apán feküdtem. 7 óra fele, már el is szundítottam apán. Anya be is vitt a kisszobába, beadott még egy adag szirupot. Itt már nem aludtam el, csak izzadtam. Egy óra múlva anya kiment enni, mert már majd éhen haltak a kistesóval, addig apa jött be. Hirtelen jó kedvem lett, néztük a "RÓTÁT" (Vukkot), ettem egy banánt. Kilenc óra fele aludtam el. Hajnal egykor ébredtem megint lázasan, anya három óráig fenn volt velem, addigra szépen lement megint. Reggelig még fel-fel ébredtem, többször is inni. Én jókedvűen ébresztettem anyát, persze ő alig tudta kinyitni a szemét, tiszta kómás volt!

Nincsenek megjegyzések: