2008. december 27., szombat

Kimaradt sztorik röviden

Buli
December 13-án papa barátjának Józsi bácsinak volt az 50. szülinapja, arra voltunk hivatalosak családostul. Anya kicsinosított, az új rucimat vettem fel, amit még a "MITÁS" hozott nekem. 5 órára mentünk a buliba. Először kicsit megilletődött voltam, a sok idegen ember láttán. Fogtam anya, és papa kezét, és ügyesen figyeltem mit csinálnak a felnőttek. Én is átadtam egy szál rózsát az ünnepeltnek, miután felköszöntötték. Puszit, azt nem, az még korai lett volna. Józsi bácsinak is ott volt az unokája Mina, vele barátkoztam. Volt zene, az nagyon tetszett, és meg is kezdtem a táncot. Körbe-körbe járkáltam, papához, mamához, kereszthez, Csabihoz, csak éppen anyáék nem érdekeltek. Volt vacsi is, húsleves, meg marhapörkölt. Persze azt is mami ölébe ettem, így szegény majdnem éhen maradt. Fél kilencig buliztam, aztán sajna mennem kellett haza. Vagyis Kovács mamihoz, mert ott aludtam.

Esés
Az utolsó bölcsis hetemen baleset ért. Anya jött értem, és már Imike a barátom a folyósón közölte vele, hogy "Emike elesett". Gondolta anya, előfordult már máskor is, nem nagy ügy. Ám amikor meglátott gyanús voltam neki. Kisírva a szemem, rossz a kedvem, és megdagadva a szám! Közelebbről meg az orromon, az orrom alatt és a szám alatt is piros csík. A gondozó néni mondta el anyának, hogy neki estem az ajtó élének. Elvileg senki nem volt a közelembe, valószínű megbotlottam. Másnapra hatalmas hólyag lett az alsó ajkamon, és ha valami hozzáért, akkor kivérzett, és akkor sírás!

Disznóvágás
December 20-án papiéknál disznóvágás volt. Anyával az egész napot benn töltöttük, úgyhogy igaziból unatkoztunk!

Karácsonyi készülődés
December 21-én, vasárnap nagytakarítást tartottunk.
Hétfőn meg elkezdtük a sütést. Anyával délelőtt meggyúrtúk a sajtos rúd tésztáját. Délre viszont tiszta nyűgös lettem, nem is ebédeltem, inkább elaludtam. Anya épp csak elkezdte a sütést, mikorra már fel is ébredtem, lázasan. Gyorsan lázcsillapító, és vissza az ágyba. 1 óra múlva aludtam el! Anya még sütött egy kicsit, de utána mennie kellett a dokihoz, a tesóm miatt, mert már 12 hetes lett, és meg kellett nézni. Íme a róla készült fotók:
Addig rám apa és mami vigyázott. Szerencsére jó kedvűen ébredtem, már lázam sem volt, és ettem is. Így anya estére be tudta fejezni a sajtos rudat is! Elég hosszúra nyúlt a sütés!
Kedden még két féle sütit sütüttünk, meg megfőztük a húslevest. Mivel semmi bajom nem volt, csak az orrom folyt egy kicsit, így a dokit megúsztam.

Nincsenek megjegyzések: