2008. december 9., kedd

Mikulás buli képekben

Tegnap végre élőben is megláthattam a Mikulást! Miután délután felébredtem, anya szépen felöltöztetett, és indultunk vissza a bölcsibe. Apa is velünk jött. Mikor megérkeztünk, nem nagyon értettem minek jöttünk, mikor délelőtt is itt voltam. Meg nagy volt a felfordulás, minden barátom ott volt, és ráadásul a szüleik is! Aztán Marietta néniék elkezdték énekelni a Hull a pelyhest, és már jött is a Télapó! Csodálkozva mondtam anyának: MITÁS!

Elővett egy listát, amin mindenki neve szerepelt, és egy-egy mondat, hogy ki milyen gyerkőc a bölcsiben!
Én anya térdébe kapaszkodva álltam. Mikor a többi gyerek ment a Mikuláshoz, én is menni akartam. Anya szólt, majd akkor menjek, ha a nevemet mondja. Aztán egyszer csak szólított, Kovács Emma itt van-e? Én meg vigyorogtam, ugráltam, de egy lépés után hátra arc, és hívtam anyát is! Így ketten vettük át a csomagot. Rólam azt mondta, amilyen pici, olyan ügyes!

Miután mindenki megkapta a csomagot, még mindig nem ürült ki a zsákja. Kiderült, hogy még játékokat is hozott nekünk a bölcsibe. Gyorsan neki estünk, és kipakoltuk a zsákját! Volt benne baba, autó, babakocsi, motor, építőkocka...

Én egyből a kedvencemmel, az építőkockával játszottam, addig amíg meg nem untam. Akkor szóltam apának, hogy MEHETÜ, és indultunk is haza!



3 megjegyzés:

Kati írta...

MIcsoda buli! Biztos jók voltatok, hogy ennyi mindent hozott nektek a Miki!

Bianka és Karina írta...

Sajnállattal olvasom,hogy Te is beteg voltál.:(((
De látom a Télapóra meggyógyultál.:)))
Nagyon ügyes voltál!!!!És BÁtor!!
És mennyi ajit kaptál.:OO
Pusza!!

Bianka és Karina írta...

"Csillag ragyogott az égen
nem is ma hanem még régen.
Azóta is ünnepeljük,
a kis jézust nem felejtjük.
Gyüljön össze házad népe,
köszöntsön rátok
a szeretet és béke!"

Áldott Békés Szent Karácsonyt kívánunk!
Bius és Szülei.