2010. május 6., csütörtök

Betegség

"Nem akartam erről írni, mert úgy tűnt, csak egy kis nátha, de csak durvult egy kicsit a helyzet. Szóval Lacika múlthét hétfőre lett beteg. Folyt az orra, és esténként köhögött. Mindig hajnal kettő óra fele, és addigra teljesen bedugult az orra is. Kb. 3 éjszaka mindig ugyanabban az időben orrszívás, orrcsepp és megpróbáltunk visszaaludni. Aztán nála csökkent az orrdugulás, és a köhögés megszűnt, de az orra még mindig folyt. Én szerdára lettem beteg, ugyanezzel a tünetekkel. Emma meg hétvégén, ahogy írtuk, május 1-jén kezdte. Így hétfőn nem is ment óvodába. Folyt az orra, és berekedt. Sőt neki hétfőre a szeme is begyulladt. Csepegtettem a szemébe szemcseppet, és enyhült is neki a pirosság. Kedd délutánra viszont Lacika szeme is piros és csipás lett, így csak el kellett mennünk a dokihoz. Addigra mind a ketten úgy néztek ki, mint két lelenc gyerek. Csipásak és taknyosak voltak, hiába töröltem állandóan az orrukat, szemüket. Kaptak Tobrex szemcseppet, amit a szemükbe, és az orrukba kell csepegtetni. Szerencsére gyorsan hatott, és szerdára már elég kulturáltan néztek ki, és az orrfolyás is megszűnt, de akkorra meg az apjuk lett beteg. Neki láza is lett, ami most a gyerkőcöknél kimaradt.

Csak nem bírtam ki, és megnéztem Emma mit tudott 10 hósan. Vagyis ő már kilenc hónaposan mászott, és felállt. Lacika meg 10 hónaposan áll fel, és még mindig nem mászik. És igaz, Emike 10 hónaposan már mondta, hogy "adjá", ha kért valamit, és "te", ha adott valamit. És már pár szót is mondott pl. a "mámmá", "táttá", "dádá", "hejte"... Szóval Lacika le van egy kicsit maradva, úgy látszik nálunk bejön, hogy a fiúk lassabban fejlődnek. Bocsi, nem illik, de ez van!"-Anya

3 megjegyzés:

Kati írta...

Meggyógyultatok, "kulturáltan kinéző gyerekek"? :-D Ez az anya! Miket ír rólatok, mi? "Lelencgyerekek" megy egyebek... :-d
Sajnáljuk...mindig valamelyik barátunk beteg... :-(
Amikor hallom, hogy valamelyik gyerek "szörcsög" vagy köhög éjjel, már görcsbe rándul a gyomrom...

Rebeka és Annabella írta...

Az én "lelenc gyerekeim" Brulamycin szemcseppet kaptak, nálunk is pár nap alatt rendbejött a szemük.
Viszont hőemelkedése még ma is volt Annabellának.
Nálunk engem és Apumat került ki ez a vírus.

Gyógyuljatok meg mihamarabb!
Jövőre majd bepótoljuk az anyák napi ünnepséget!
Szép hétvégét!

Bianka és Karina írta...

Szegények,jól bele keveredtetek.:((
Jó,hogy aránylag hamar rendbe jöttetek!:)
Apának meg jobbulást.
Karina is a Brulamycint kapta és tényleg hamar rendbejött a szeme.

Na jól van,sejtettem,hogy nem én vagyok az egyedüli anyuka(éppen Katiéknál is olvastam múltkor) aki hasonlítgat.
És nyugi,én is mondom,hogy Karina le van maradva.De minden gyerek más,és Én boldog vagyok,hogy Karina pl sokkal nyugodtabb baba.
Pusza!
Judit