2010. május 25., kedd

Esős napok, hétvégi csavargás és nem alvás (05.17-24)

"Az elmúlt hét is elég uncsira sikeredett a rossz idő miatt. Egész héten esett az eső, így az oviban, és itthon is benn kellett lennünk. Ez meg is látszott a viselkedésemen, mert nem bírtam magammal. A mozgásigényemet benn kellett kielégítenem, ugráltam, rohangáltam, néha megütöttem magam, vagy Lacikát. Azért 1-2 dolgot csináltunk is. Apa hétfőn, eső előtt levágta a füvet. Úgy volt, hogy csak a házunk előtt vágja le, de a végére annyira belelendült, hogy majdnem lerendezte az egész utcát. Mi szóltunk rá, hogy megyünk a boltba, jöjjön be Lacikára vigyázni. Kedden levágta apa a kakasunkat, mert megtámadta, így bosszúból vége lett. Közben jöttek Nóriék elbúcsúzni, mert szerdán repültek Londonba. Elkérték a fényképezőnket, így a héten nem készültek rólunk képek. Szerdán apával megfőztük a kakast pörköltnek, csütörtökön meg anyával epres sütit sütöttünk. A süti nem sikerült, de legalább addig is elfoglaltam magam, amíg segítettem neki kikutyulni a tésztát. Pénteken anya fodrászhoz ment, nagy élmény volt neki, mert Lacikával. A fodrásznéninek is kisbabája van, és csak 4 órát dolgozik, pont akkor, amikor Lacikára nem tud senki vigyázni. És a fodrász kislánya is az üzletben tevénykenykedik, amíg az anyukája dolgozik. Most éppen kompozott, Lacika meg a babakocsiban figyelt. Azért kész lett anya haja, úgyhogy nem lehetett az olyan gáz!
A hétvége már pörgősebb volt egy kicsit. Szombaton délelőtt apával elmentünk Kengyelre utánfutóért. Aztán elvittük vele a kiscsirkéket Erzsi papához, mert ő neveli tovább őket. Délután elmentünk a cukrászdába, ott találkoztunk Gyurcival, aki utána eljött hozzánk. Mi meg amíg ők apával söröztek, elmentünk Elekes mamiékhoz. Mire hazaértünk már itt voltak Szuperék is az óvónénimmel. Apa a héten tanított nekem egy csúnyát is. Meg kell kérdezni tőlem, hogy "Mit mondtál?", én meg válaszolom "Kiskosárba fingottál." Na, ezt mindenkinek elmondtam, de mikor az óvónénim itt volt, előtte nem mertem. Vasárnap egész nap Elekes mamáéknál voltam. Délután Tóth dédiéknél volt az átadásom, oda jöttek anyáék értem. Mikor indultunk hazafele, már nagyon nyűgös voltam, anya azt hitte beteg is leszek, de nem én, hanem Lacika lett az. Én egy 10 perc otthoni pihenő után visszanyertem önmagam, és rosszalkodtam. Apa este ment Nóriékért a reptérre, anya meg gondolta alszik egy jót, de nem így lett. Először én sírtam fel fél 11 fele, de csak rosszat álmodhattam, mert utána visszaaludtam. Aztán Lacika forgolódott meg szörcsögött, úgyhogy orrszívás lett a vége. Aztán nekem kellett pisilni éjfél körül, hajnal 2-kor megint Lacika nem bírt aludni, addigra hőemelkedése is lett. Kapott Nurofent, még egy orrszívás, és orrcsepp után próbált anya visszaaludni. Akkor ért haza apa, mert Nóriék gépe késett. Hat órakor Lacika ébresztőt fújt, úgyhogy anyáék teljesen ki voltak készülve hétfőn. Reggel el is mentünk a Mc Donaldsba reggelizni. Mikor odaértünk rámjött a hányinger, de csak az autótól, mert utána el is múlt, és jót reggeliztem. Aztán én apával csavarogtam, anya meg pihent Lacikával egy kicsit. Délután Nóriék jöttek el, hozták az angol ajándékokat. Utána én még elmentem apával Erzsi mamiékhoz, anyáék maradtak, mert Lacika elég nyűgös volt. Az orra van tele, az folyik, és úgy néz ki megindultak a fogai is, mert ömlik a nyála, és mindent nagyon rág. És felül már nagyon fehérlik neki a fogsora. Talán 11 hónapos korára ki is bújik az első foga!"-Emike

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nahát nahát,mindíg van valami baci nálatok?:)Reméljük hamar megyógyul Lacika.
Anya mit szólt,hogy Apa ilyen szép "mondókát" tanított neked?:)))
Azért ügyi voltál,hogy az ovó néni előtt nem mondtad.:)
Pusza!

Kati írta...

Jajj, milyen hét! :-(
Reméljük, azóta Lacika jobbna van, az eső is elállt...
A fodrásznál jó lehetett. A mi fodrásznéninknek is épp akkora fia van, mint Marci, de ő szerdánként dolgozik csak és nem viszi le Mátét. Nem baj, szomszédok, így az utcán játszhatunk. :-)

Apa, meguntad a csirkéket? ;-) ...meg a kakast? :-D