2010. május 10., hétfő

Ovi szünet betegség miatt (04.03-08)

"A múlt héten a betegség miatt megúsztam az ovit, és végig itthon voltam anyával és Lacikával. A napjaink elég egyhangúan teltek. Délelőtt reggeli után elmentünk a boltba, aztán ebédet főztünk. Addig én ollóztam, egyszer még a hajamat is levágtam. Anya csak akkor vette észre, amikor sepert, és a hajam is rákerült a lapátra. Aztán este apa kötötte össze a hajam a kádba, és akkor is kibújt egy kis tincs. Neki már füllentettem, és azt mondtam, hogy csak a fésű szedte ki. Amikor meguntam a vágást, akkor meg kijárkáltam a garázsba a pipikhez és a kiscicákhoz. A pipiket megetettem, a cicákat meg sétáltattam a kosarukban. Lacika mindeközben szundizott. Délután aludtam, ébredés után meg végre jöttek a programok apával.
Hétfőn anyák-napoztunk, mert vasárnap még elég rosszul voltunk. Körbejártuk a dédiket, és ükmamát, mert a mamik ügye már előző nap átvették a virágot, mikor látogattak minket. Kedden a dokinál voltunk, de ezt már leírtuk. Utána én apával locsoltam kinn a kertet. Szerdára apa is beteg lett, így benn unatkoztunk. Szerencsére ő egy nap alatt meggyógyul, a magas láz kiöl belőle minden betegséget, így csütörtökön már megint kinn lehetettem vele az udvaron. Eljött Csabi is, és játszottam vele az autóban,és átültettünk egy virágot is, mert Lacika felborította napközben, és kifordult a földből. Pénteken a Dm-be sétáltunk el a szokásos pelenka és bébiétel vásárlásra. Aztán készültünk elő a másnapi sütögetésre, vagyis apa készült volna, de én nem hagytam. A koszos Ladában, Ladán játszottam, amit apa így hozott haza a bányából.Szombaton reggel elmentünk a piacra, aztán apa kinn a kertben szabad tűzön sütött husikat, meg salátát készített. Így én is kinn lehettem vele. Délután alvás után kimentünk Tenyőre, ahol bográcsolós falunap volt. Mire kiértünk beborult, úgyhogy nem sok időt töltöttünk ott, éppen, hogy csak körbenéztünk, meg költöttünk egy kis pénzt édességre. Aztán mentünk tovább Kengyelre dédimamáékhoz. Vasárnap mamis napunk volt, Elekes mamiéknál voltunk Lacikával. Anyáék meg pihentek egy kicsit nélkülünk, bár inkább próbálták bepótolni, amivel el voltak maradva. Este még itthon játszottunk Lacikával. Utána meg készültünk az ovira, hajmosás, körömvágás..."-Emike

"Méghogy nem tudok mászni! Tegnap anya lerakott a nappaliban, ahol eddig nem mászhattam. Emmának még anno nem adatott meg, hogy fenn szőnyegen másszon, mert nem volt kész a tetőtér, úgyhogy ő itt a kövön mászkálhatott. Végre én is felfedezhettem a terepet. Mondjuk itt is hasonlóképp csináltam, először négykézláb pár lépés, aztán kúszva, a célpont előtt megint négykézláb. Aztán meguntam lenn, és gondoltam visszamegyek a szokásos terepemre, és elindultam felfele a lépcsőn! Na, ügye? Akkor csak tudok valamit!"-Lacika

1 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Épp most akarok gyerekollót venni Rebekának. Remélem, a haját nem ritkítja meg vele.

Gyönyörű jukkátok van!
Aztán óvatosan ám azon a lépcsőn, Lacika!
Szép hétvégét Nektek!