2010. április 7., szerda

Húsvét (04.05-06)

"A húsvétot Elekes maminál töltöttük. Nem volt kedvünk itthon gubbasztani, és várni a locsolkodókat. Vagyis nekem lett volna, csak anyának nem. Mikor kérdezték, hogy várom-e a locsolkodókat, akkor mindig azt válaszoltam "IGEN NAGYON, DE ANYA NEM VÁRJA!". Szóval reggel felöltöztünk, és apa már vette is elő a kölnijét, és meglocsolt bennünket.Aztán felöltöztünk, összeszedtük a cuccunkat, és mentünk mamihoz. Ott megreggeliztünk, meglocsolt Elekes papa is, apáék elmentek locsolkodni, mi meg vártuk a locsolókat. Csabi jött először, de én közöltem, hogy "Ő CSABI, NEM IGAZI LOCSOLKODÓ, MIKOR JÖNNEK AZ IGAZIAK?". Aztán elkezdtek szállingózni. Jöttek Győri Mikiék, Csabi testvérei, Rezsőék, addigra már le is vetkőztem, mert pont pisiltem, mikor megérkeztek. Ezenkívül, még mások is jöttek, közben én iszogattam, egész nap a pohár az arcomban volt. Ha unatkoztam a földön fetrengtem. Délben átmentünk Elekes dédihez, aztán ebéd után aludtam egy kicsit. Lacika csak evett, aludt, és a földön mászkált. Délutánra apa is befutott, és öt óra fele hazajöttünk. Akkor meg átjöttek a szomszédék, nem akartak bennünket locsolás nélkül hagyni. Úgyhogy még játszottam egy jót Sziszivel, meg Ancsával.
Kedden még itthon voltam, mert még ovi szünet volt. Sajna esett az eső, így még a boltba sem tudtunk elmenni. Csak délután mehettem el apával a patikába, meg pelust venni. Este még összeszedtük az ovis cuccomat, mert szerdától megint megkezdhetem. Remélem ez a hónap jobban sikerül, mint az előző, amikor is csak 5 napot mentem oviba."-Emike

1 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Jó sok locsolótok volt!
Az ovis betegség nálunk is megkezdődött:(
Puszi!