2010. április 26., hétfő

Az én névnapi, és apa szülinapi bulija (04.19-25)

"Múlt hét hétfőn volt a névnapom, de csak hétvégén ünnepeltük. Azért reggel anya már azzal fogadott, mikor felébredtem, hogy boldog névnapot Emike. Én meg kérdeztem, hogy akkor ma jön mindenki, jönnek a vendégek köszönteni? De emlékeztetett, hogy majd szombaton, apa szülinapjával együtt tartjuk a családi bulit. Délután csak egy elő ajándékot kaptam, egy órát, és mondták, hogy hétvégén még kapok egy nagy meglepetést is.
A múlt hét egyébként a szokásos módon telt. Minden nap oviban voltam, egyre jobban veszem az akadályokat. Egy probléma van, hogy nem akarok délután aludni, egész héten csak 1 napon aludtam el. Először egy kislány mellett, Timike mellett aludtam, és annyira megbarátkoztunk, hogy csak vigyorogtunk egymásra, meg csatokat cserélgettünk alvás helyett. Aztán egy kisfiú mellé fektettek, ott első nap elaludtam, de másnap már mellette sem. Enni jókat eszem, azt mondják az óvónénik, hogy az első 10 legjobb evő között vagyok, amit anyáék el sem akarnak hinni.
Délutánonként kinn az udvaron játszottunk, vagy csavarogtunk.
Szerdán délután anya elment Nórival vásárolni ajándékot apának, minket meg elvitt Elekes mamiékhoz.
Pénteken az óvodával kirándulni voltunk. Csak itt Törökszentmiklóson néztünk meg egy tájházat. Busszal mentünk, ami nagyon tetszett, és nagyon sok háziállatot láttunk, pipit, birkát, nyuszikat. Igaz nekem legjobban az jött be, hogy megkínáltak bennünket innivalóval. Ovi után anyával mentünk a Dm-be, és ott már úgy meséltem el a pénztáros néninek, hogy "VOLTUNK KIRÁNDULNI KAMIONNAL, ELEKES MAMÁNÁL, NAGYON SOK NYUSZIT LÁTTUNK!". Hát egy kicsit ferdítettem a sztorin. Utána estig készültünk a másnapi partira. Apa készítette elő a cuccokat a főzéshez, takarították Csabival a garázst, a teraszt, anya meg még benn befejezte a takarítást, és főzte a húslevest, meg töltötte a sajtos rolót. Addig ránk Nóri vigyázott, sőt Lacika még aludt is egy kicsit. Nóri rendelt magának kaját, de én is belekontárkodtam. Aztán megjött a szomszéd bácsi a kamionjával, és belekéredzkedtem apával. Nagyon szupi volt benne ülni. Estére annyira kikészültem, főleg, hogy aznap sem aludtam délután az oviban, hogy már Lacika fürdetése előtt 7 óra után bealudtam. Anyáék csak azután ébresztettek, miután Lacika megfürdött, de én csak sírtam, nyűglődtem, úgyhogy arc és kézmosás volt csak, a fürdésem elmaradt, gyors pizsama vétel után már aludtam is, és reggel fél 8-ig húztam a lóbőrt.
Mire szombat reggel megreggeliztem, már ott várt az udvaron a meglepi ajándékom. Egy szép kis játszóház.Nagyon tetszett, egyből elkezdtem benne játzsani. Már nem is ilyen üres, berendeztem a kis asztalommal, székemmel, és játékokat is pakoltam bele. Nóri kilenc óra után jött hozzánk, megint ő vigyázott ránk, amíg anya készülődött. Még elment a tortáért, meg üdítőkért, utána kirántotta a pipi husit, ami a levesben főtt..., addig apáék Csabival elkezdték főzni az őzpörit. Délre mindenki megérkezett, Elekes mamiék, Erzsi mamiék, Elekes dédi, és Olgiék. Nagyon sok ajándékot kaptam, én is és apa is. Aztán megebédeltünk, én természetesen alig akartam enni, Lacika meg csak úgy falta a levest. Én utána inkább a tortára koncetráltam, persze nem normálisan ettem, hanem körbe a kemény csokit szedtem le róla. Nekem 2 óra fele mennem kellett aludni, és mire felébredtem már csak Nóriék voltak nálunk. Anyával gyorsan elmosogattak, mi meg apával voltunk kinn. Apa Lacikával ült a fűben, én meg áthívtam Szisziéket játszani, és megkínáltam őket tortával is. Aztán anyáék áthívták a szüleiket is, és Lacika fürdetéséig beszélgettek, mi meg összerajzoltuk a garázst, és a ruhánk is csupa kréta lett.
Vasárnap próbáltuk kipihenni a bulit, igaz apa permetezett Berci bácsival, én meg csavarogtam vele, mikor Berci bácsit hozta-vitte. Délután elmentünk szavazni, meg Erzsi mamihoz a kisházhoz, aztán én apával fagyizni, mert Lacika addigra éhes lett, és fáradt, úgyhogy ők anyával most kimaradtak a tutiból!"-Emike

2 megjegyzés:

Kati írta...

Isten éltesse az ünnepelteket! :-)
Nagyon szép a kis házikó. Biztosan jó benne játszani, jó ötlet volt anyáéktól. :-) Irigykedünk, mert mi ilyen játékokról - itthon legalábbis - nem is álmodhatunk. (Nem fér el a két szobában. :-P)

Bianka és Karina írta...

Isten éltessen benneteket.
Jó kis buli volt.:)
Vár rátok egy díj nálunk Bius blogjában.:)
Pusza!