2010. augusztus 15., vasárnap

Nyaralás előtt (08.02-08.08)

"Gyorsan, pár mondatot írunk a nyaralás előtti hetünkről is, hogy ne maradjon ki. Csütörtökön tartottuk a névnapomat, így az előző napokban, arra készültünk. Kedden és szerdán sütögettünk, igaz Emma kedden egész nap Erzsi maminál volt, legalább tudtam haladni. Szerdán viszont már aktívan részt vett a pogácsa sütésben, úgyhogy dupla annyi időbe telt a sütés is, és utána a takarítás is. De nem akartam elküldeni, hagy dolgozzon ő is, hátha akkor nem lesz olyan, mint én voltam. Engem ugyanis mindig kiküldött anyukám a konyhából, hogy gyorsabban végezzen, ezért még a konyha környékére sem szerettem menni, amit most már két gyerekes anyaként nehéz megtennem. Szóval csütörtökön megtartottuk a névnapomat, az uram hamarabb hazajött a munkából, és sütögettet csirkemellet, virslit, szalonnát a vendégeknek, és összedobott egy zöldséges tálat, így arra nem volt gondom. Jöttek anyósomék, anyámék, és Tóth mamámék, a gyerekek jól eljátszottak velük.
A többi nap a nyaralásra készültünk. Mostam, vasaltam, pakoltam. Szombaton Emma megint anyósomnál volt, Lacikát is elvitték 2 óra hosszára, én addig megvettem, ami még a nyaraláshoz kellett. Vasárnap mindkét gyerkőc anyámnál töltötte a napot. Kellett is, mert különben nem tudom, hogy végeztem volna. Nagy nehezen bepakoltam mindent, és rendet vágtam a házban. Így elindulhattunk"-Anya

1 megjegyzés:

Kati írta...

Boldog névnapot kívánunk utólag! :-)

Milyen jó, hogy a férjed így szeret főzni!
...habár... ez az egy, amiért még kizárólag én "zsebelem" be a bókokat... :-P