2010. augusztus 2., hétfő

Templomnál, fogathajtó verseny (07.26-08.01)

"Hétfőtől szerdáig elég rossz idő volt, esett az eső, és szinte egész nap beszorultunk a házba. Már kezdtem ráunni a mesékre, számítógépre, rajzolásra, így jobb elfoglaltság nem lévén anyának segítettem, például törölgetni. Vagy ami rosszabb, Lacikával lógtunk az ülőgarnitúra támláján, ami anyának egyáltalán nem tetszett. Hétfőn azért elmentünk Elekes dédihez, apa hozott a pipiknek kukoricát, utána a boltba. Szerdán meg egész nap Erzsi maminál voltam. Csütörtökre végre jó idő lett. Anya délután elment a fogorvoshoz, mert kitalálta, hogy fogszabályzót akar. Igaz, már régóta erről álmodik, de olyan drága, hogy eddig lemondott róla. Most is elment egy kicsit a kedve, miután a doki közölte, hogy 170 ezer Ft egy állkapocs, így összesen 340 ezer Ft-ba kerül csak a készülék. Ehhez még hozzájön a foghúzások ára (mert 4-et ki kell húzni, ahhoz hogy elférjenek a fogak), és még a fogszabályzó állítása is. Szóval nem olcsó. Még csináltat anya egy panoráma röntgent, és utána eldönti, hogy belevág-e, vagy sem. Amíg anya fogorvosozott, addig hozzánk eljött Erzsi mama. És Lacika ezen a napon lett 13 hónapos, majd írjuk az összefoglalónkat. Pénteken unatkoztunk megint, mert apa miután hazajött a melóból, közölte, hogy még mennie kell Debrecenbe, úgyhogy este 7-ig magunk voltunk. Anyával inkább elmentünk a zöldségeshez, és a boltba, hogy jobban teljen az idő. Utána kinn játszottunk az udvaron, amíg apa meg nem érkezett.
Szombaton délelőtt apa dolgozott, mi meg anyával elmentünk megint a templomhoz, mert a múltkor is jól éreztük magunkat. Lacikával rohangáltunk a téren, aztán Lacika a szobor körül körbe-körbe. Mikor elfáradt megpihent a templom lépcsőjén. Utána anya kitalálta, hogy menjünk el fagyizni. Nem biztos, hogy jó ötlet volt, mert így néztem ki a csokifagyitól. Délutánra végre apa is szabad lett, és elvitt minket a fogathajtó versenyre. Egy darabig néztük a versenyzőket, aztán én elmentem apa egyik munkásával pacit simogatni. Már ismertem, mert ő vitt a gyárba is a kis vonattal, amikor meglátogattuk apát munka közben, és most, mikor találkoztunk, egyből elkezdtem vele beszélgetni. Úgyhogy gond nélkül mentem vele. Aztán elmentünk ugrálóvárazni, de az ugrálás nem tetszett, inkább csúszni akartam. Viszont ruhában voltam, ami felcsúszott, és így hozzátapadtam a csúszdához. Végül átmentünk a játszóautóba, és ott jót hemperegtem a lasztik között. Ki se akartam jönni, és haza sem, de Lacika már unta a babakocsit, és éhes is volt, így nem volt más választásom!
Vasárnap délelőtt meglátogattuk a Kengyeli dédit, vittünk nekik fényképet magunkról. Délután meg elmentünk a fagyizóba, aztán a játszótérre, ami nagyon közel van hozzánk, de még eddig sosem vittek el bennünket anyáék. Remélem ezután sűrűbben megyünk oda. Este meg Elekes mamiék jöttek megnézni bennünket."-Emike

1 megjegyzés:

Kati írta...

Boldog hófordulót a nagy legénykének!!!

Megint milyen jó program! :-)