2010. október 22., péntek

Apával alvás, Lacika begyújt, ovis kirándulás...(10.15-21)

"Egy héten egy nap apa kedvezni szokott nekem, és velem alszik végig. Ez úgy kezdődött, hogy egyszer, mikor lefektetett elaludt mellettem, és anya nem költötte fel. Azóta mindig kikövetelem, hogy néha együtt aludjunk. De ilyenkor már nem fenn a szobámban, hanem lenn a vendégszobában alszunk. Csak anya azt nem érti, hogy férünk el, mert pénteken is így tele pakoltam az ágyunkat.Szombaton itthon voltunk, anyáék egy kicsit fasírtban voltak. Ennek oka az elhúzódó csizma vásárlás. Apa egész héten ígérgette, hogy majd holnap megyünk, de nem lett belőle semmi. Aztán a péntekben maradtak, mert anya akkor ment Szolnokra nőgyógyászhoz. (No, nem újabb tesó ügyében, csak rákszűrésre ment.) Aztán apa útközben kinyögte, hogy jön Árpi Erdélyből, akit a vásárból ismer, úgyhogy siet haza, és megint elmarad a vásárlás. Anya nem örült neki. Szombat délután apa kitalálta, hogy menjünk el a Tescoba, ami a héten nyitott nálunk. Persze anya még duzzogott, és mondta, hogy ő oda nem megy. Apa meg közölte, hogy ő akkor is elmegy velünk. Így is lett, vásároltunk egy jót apával.
Vasárnap apa nélkül voltunk, mert kacsákat vágtak Elekes dédinél. Mi itthon rosszalkodtunk Lacikával. Itt éppen banánt eszünk, a szobában meg szerte-szét van már minden.Hétfőn este felrakták anyának a fogszabályzót. Ránk Erzsi mama vigyázott, apával és Erzsi papával együtt. Anya későn végzett, így mama is fürdetett meg bennünket, sőt Lacikát ő is fektette le. Én még megvárhattam anyát, és jót nevettem a fogán lévő izén.
Kedden megint eljött hozzánk Erzsi mama, mert turkálni volt, és elhozta amiket nekünk vett. Apa közben begyújtott a kandallóba, Lacika meg segített neki, adogatta a fát.És miközben átadta apának, mondta, hogy "TE" (tessék). Ja, és már anyának is mondja, hogy "NANA". Fejlődik tesó, két új szó a szótárában.
Szerdán nem történt semmi különös, csütörtökön viszont kirándulni voltunk az ovival Abonyban az állatkertben. Sokat nem meséltem róla, csak, hogy láttam Buborékot a vízilovat, nagy volt, de nagyon sovány. Voltak nyuszik is, egy kiszökött, de visszatalált. A Buszon Emesével a barátnőmmel ültem, hazafele meg dajkanénivel, és elaludtam. Így ebéd után már nem is tudtam aludni az oviban. Délután felhívtam öregkeresztet, felköszöntöttem szülinapja alkalmából. Nem is akartam abbahagyni a telefonálást, mondókáztam neki, elmeséltem a kirándulást, és azt akartam megbeszélni vele, hogy mikor megyek hozzá, vagy mikor jön ő, de ezt még senki se tudta. Közben apa füvet vágott, utána elmentünk a Tescoba, most már anyástul, bevásárolni. Aztán jött hozzánk Ditta, hozott nekem féláron egy Adidas cipőt, ami tavaszra jó lesz.
Ja, és Lacikának a héten kitört a hetedik foga, még csak egy kis vékony csíkban látszik. Bal felül, de anya úgy látja, hogy nem közvetlen a meglévő mellett, hanem egy hely kimaradt."-Emike

Nincsenek megjegyzések: