2010. október 13., szerda

Taknyosság, oviszünetek, hétvégi csavargás (10.04-10)

"Hétfőre Lacika taknyos lett. Láza nem volt, és más egyéb baja sem, de egész héten folyt az orra, a sok orrtörléstől kipirosodott az arca, és kisebesedett az orra alatt. Anya szerdára kapta el tőle, szerencsére eddig én megúsztam.
Kedden ovi szünetünk volt, mert az óvónénik továbbképzésre mentek. Úgyhogy itthon voltam anyáékkal. Főztünk, és kimostuk a függönyöket, ablaktakarítás nélkül. Pedig az ablakokra is ráférne a takarítás, de egyszerre nálunk nem megy a kettő. Viszont a függönyök már nagyon koszosak voltak, mert a hosszabbakat Lacika eléri, és abba törli a kezét és a száját. Délután meg játszottunk Lacikával a kedvenc kanapémon, amit hurcolunk egyik szobából a másikba, vagy egyik helyről a másikra.
Szerdán anyáék, miután engem oviba vittek, csavarogtak egy kicsit. Elmentek a varrós boltba, a Patikába, és a DM-be. A végére anya kikészült. A Patikában ezren voltak. Anya orrspray-t akart venni Lacikának, de közölte, hogy ne a Nasivint adják, mert abból sose jön ki az anyag. Azt mondták, hogy csak az az egy fajta van, ilyen idős gyereknek. Akkor visszakérdezett, hogy ha nem lesz jó, akkor mi a francot kezdjen vele, mert otthon van 3, ami nem működik, sőt egy a táskájában is lapul, amivel már korábban is reklamált. De persze csak fintorogtak, és elhárították a felelősségüket, és azt mondták vegyen Sterimart és orrcseppet. Mivel azok voltak itthon, így megint, próba szerencse alapon vett egyet. Aztán mentek a DM-be, onnan kifele meg Lacika hisztizett, hogy nem tolhatja tovább a bevásárló kosarat.
Csütörtökön apa egész délután pakolta a cuccait befele, mert két napra kimenőt kapott. Pénteken indultak a Negreni vásárba, mint minden évben, ilyenkor októberben. Anya gondolta kedvez nekem is, és péntekre kivett az oviból. Egész nap együtt voltunk, délelőtt boltoztunk egyet, délután meg elmentünk a megvarrt ruháinkért, és a patikába, mert anyára rájött a köhögés addigra, és vett magának szirupot. Aztán Elekes mamát vittük haza a dolgozóból, mert autó nélkül maradt. Én nem akartam hazajönni, maradni akartam mamánál, de anya nem engedte. Sikerült rávennem, hogy legalább szombaton engedjen el mamihoz.
Szombat délelőtt eljött Erzsi papa ellátni az állatokat, és a kandallót telerakni fával, hogy csak be kelljen gyújtani, ha hideg lesz. Közben mami már telefonált, hogy nem tud elvinni, mert megint nincs autója. Úgyhogy anyáék vittek el. Jókat játszottam mamával, és miután hazaért papa, vele is. Mire felébredtem anya már ott volt Lacikával. Hozták a bicajomat, mert papa megígérte, hogy kerülünk egy kört. De nagyobb út lett belőle, mert Tóth dédihez elmentünk felköszönteni névnapja alkalmából. Így mi papával bicajjal mentünk. A biztonság kedvéért mama kicsit később elindult utánunk autóval, hogy ha megunom, akkor ne legyen baj. De nem lett! Nagyon élveztem! És közben apa telefonált, hogy hazaért, anya elment érte, így ő is láthatta, hogy tekerek. Miután hazaértünk megkaptam az ajándékomat. Egy szép irha mellényt. Nagyon örültem neki. Lacika egy kacsás plüss állatot kapott, mivel mindig hápog. És közösen kaptunk egy zenélős ugrálós játékot, meg édességeket.
Vasárnap Erzsi mamát hívtam fel, hogy elmehetek-e hozzá. Anya nem nagyon örült neki, hogy szervezkedek, mert előző nap sem voltam itthon. De elkezdtem nyafogni, hogy tudod már milyen rég láttam Erzsi mamát, majd délután igyekszem haza. Végül elengedett, de nem nagyon siettem haza, mert mikor felébredtem, még elmentünk a Lidl-be, és csak hat óra után érkeztem meg."-Emma

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Na akkor ti is jól belekerültetek a náthába.
Reméljük már mindenki meggyógyult!:)
Nagyon csini a mellényed amit kaptál Emi.:))

Most utánna néztünk ennek az orrspray dolognak,mert mi Nasivint használunk még most is Biusnak mert az a legjobb.Kipróbáltuk a Nasopaxot is de az nem jó neki.De van más is 1 éves kór felett.
Az egyik a Nisita,a másik a Otrivin Baby adagoló orrspray ,és vannak a homeosok a Euphorbyum orrspay a másiknak meg nem jut eszembe a neve most.

Pusza!

Kati írta...

Apa egyedül jár vásárba? :-o Ti miért nem mentetek vele? Vagy legalább anya?
Reméljük, meggyógyultatok! Anyu is imádja, amikor a gyógyszerészek minimum főorvosnak képzelik magukat. :-S

(Köszi, KrisztiAnya, az infókat, most már világos, miért "sietsz" vissza dolgozni. Tényleg nem mindegy.)