2009. július 30., csütörtök

1 hónapos lettem!

"Tegnap voltam 1 hónapos, de olyan jól viselkedtem egész nap, hogy anya nem tudott írni.
Most a babaszobás "mit tud a baba" alapján összefoglaljuk mit csinálgatok egész nap. A síráson (most is rákezdtem, pedig anya épp, hogy letett) és az evésen kívül.

Izgek-mozgok: ha fenn vagyok, ami mostanában egyre gyakoribb, akkor nem szeretek mozdulatlanul feküdni. Folyamatosan mozgatom a kezeimet, a lábaimat, behajlítom, kinyújtom, rugdosok, boxolok.
A fejecskémet egyik oldalról a másikra fordítom, majd vissza.
Az ágyon nem szeretek hason feküdni, csak anya mellkasán. Ilyenkor, ha nem vagyok fáradt, akkor emelgetem a kis buksim, és leskelődök. Sőt, van hogy mászni is akarok, mert a lábammal tolom magam felfele anyán. Vagy fürdés közben a kádban, ha anya hasra fordít, akkor a lábammal lököm fel magam, mint aki fel akar állni.
A kezecskémet is meg szoktam találni. Ha éhes vagyok akkor a kezem elkezdem szopni, és ilyenkor a nagyujjam bekerül a számba, bár még nem az igazi ujjszopós módon, kicsit kitekeredve.

Figyelmem: az erős zajokra, például a köhögésre, vagy ha Emma hirtelen mellettem felkiált, akkor összerezzenek, gyorsan széttárom a kezem, még az ujjaim is szalonkában állnak, majd összezárom.
Figyelek a hangokra. Főleg ha anya, vagy ha Emi beszél hozzám, akkor a hangjuk felé fordulok, és néha még vigyorgok is rájuk teli szájjal. Nagyon tetszenek Emi mondókái is, azokat is előszeretettel hallgatom.
Nézelődni is szoktam már. Szopizás, evés közben anya arcát vizsgálgatom. A kiságyamban pedig a fejmagasságomban lévő kis színes kört nézegetem.

Alvás: azt írják a csecsemők, napi 17-20 órát alszanak. Hát én a 17-hez vagyok közelebb, de lehet azt sem érem el. Anya szerencséjére este alszom. Fél 10-kor elalszom, hajnal 3 körül kelek enni, majd 6 óra után ébredek. Ekkor már nem alszom vissza, általában délelőtt 11-ig fenn vagyok. Délután még szintén alszom, de ez még változó, hogy mikor és mennyit. Ha jó napom van, akkor eszem, leskelődök egy kicsit, és visszaalszom. Ha rossz, akkor eszem, leskelődök, és utána rákezdek az üvöltésre. Ilyenkor anya szopiztat, felvesz, ringat, cumisüvegből etet, felváltva próbál megnyugtatni, hátha valamelyik után le tudna tenni egy picit, anélkül, hogy újra sírnék, és végre valamit ő is tudna csinálni.
Evés: ezzel nincs gond nálam. Este egyszerre lehúzok 120-150 ml kajcsit. Nappal van, hogy egyszerre kevesebbet eszem, de akkor előfordul, hogy utána még többször kisebb adagot kérek anyától. A súlyom is szép, 4,7 kg."- Lacika

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon Boldog Hófordulót!:))
Hihetetlen,hogy máris egy hónapos vagy.:))

Nagyon ügyike vagy ám.:))Látom nem hagyod uncsizni a családot.:)))
De az tényleg nagyon rendes tőled,hogy éjjel alszol ilyen sokat.:)))

Pusza!

Tami írta...

Sziasztok!
Boldog hófordulót. Tényleg hihetetlen gyorsan teli az idő.
Most, hogy megismertük a blogotokat mindig olvasgatni fogjuk : )
puszi !