2009. július 7., kedd

Előkészületek, szobám

A sok programunk mellett a június a nagy készülődésről is szólt. Mivel vártuk tesót, tudtuk, hogy ha megszületik, akkor lenn már nem fogunk férni. Így a tetőtérben befejeztük a legfontosabb dolgokat. A fenti fürdőben a kádat, mosdót, WC-ét. Berendeztük anyáék és egyben tesó hálószobáját, és az én kis külön szobácskámat. Lentről felpakoltunk mindent, ami oda való, így végül lenn is minden fel lett forgatva. Utána nagy takarítás, nagy pocakkal. Mindez esténként, és hétvégente, mert anya munkamániás, és még június 26-án pénteken is dolgozott, tesó pedig ügye hétfőn érkezett.
Engem leginkább a saját szobám kötött le. Nagyon tetszett ahogy pakolásztuk fel a sok-sok játékomat. Segítettem anyának felszatyrozni őket, és rendezgetni. Ha jött valaki hozzánk, akkor egyből hívtam fel, hogy nézze meg a kis birodalmamat.
Íme a szobám az ajtóból:

Játék polcom, játékos kaskám és a ruhás szekrényem:

Ágyam és az éjjeli szekrényem:

Kis asztalom, kis paddal, és a kis kanapém:


Anyáék legjobban attól féltek, hogy fogok az új ágyamban aludni. Egy héttel tesó születése előtt aludtam először ott. Első este leestem az ágyról, legurultam, úgyhogy nem a legjobb élményekkel kezdődött a külön alvásom. Aznap este anyáéknál folytattam az éjszakát. Másnap apa csináltatott az ágyam szélére egy kis magasító peremet, azóta nem ért baleset. És nagyon jókat alszom az új ágyamban, az új szobámban. Anyáéknak megint szerencséjük volt, mert szinte problémamentes volt leválásom!

2 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon szép! Igazi kis királykisasszonyos birodalmad lett! :-)

Bianka és Karina írta...

Hát barátosném,ez csodaszép lett!:))
Megértem,hogy mutogatod mindenkinek.:)))
És Anya!Tényleg nagy szerencsétek van,hogy Emi ilyen okos ügyes nagylány!:)))Szerintem ez nagyon kevés gyereknek megy ilyen könnyen.:)))

Pusza!