2009. július 24., péntek

Látogatók

"Mióta megszületett tesóm, már többen jöttek hozzánk megnézni őt. Természetesen a mamák, és dédik már hazaérkezésük után megrohamoztak minket, és azóta többször is voltak nálunk.
A hétvégén szombaton, pedig öreg-kereszték látogattak meg bennünket. Megkérdezték, megmutatom-e nekik tesómat, én meg bólogattam, hogy igen. Vezettem őket, be a babakocsihoz, és mutattam nekik büszkén, itt van tesó! Mikor mondták, hogy milyen aranyos, mondtam nekik "MEG IS LEHET SIMOGATNI, MEG PUSZILNI IS." Ezt a lehetőséget egyébként mindenkinek felajánlom. Kaptam ajándékot is, két kirakót. Az egyiken állatokat, a másikon meg embereket kell kirakni. Különböző ruhákba lehet őket beöltöztetni. Nagyon klassz!
Utána én rászálltam Ákosra, és vele játszottam. Megmutattam neki a cicáimat, a szobámat, és lasztiztam vele. No, meg harapdáltam, meg rámásztam, aminek nem biztos, hogy annyira örült. Itt például öreg-kereszt tesózik, én meg Ákossal incselkedem:

Azt is megmutattam nekik, hogy szeretem tesómat!

Sajnos a vendégek csak délig maradtak, mert mentek tovább mamihoz, meg dédihez, utána meg haza Budapestre. Megígértem nekik, hogy ha mamiék mennek Pestre, én is elmegyek velük!" -Emi

"Mióta hazajöttünk, fogadom a látogatókat. Bár az első vendégekre nem nagyon emlékszem, mert azokat még átaludtam. Most már viszont egyre többet vagyok fenn napközben, és kezdem figyelgetni, kik is jönnek, és kik is fognak anyán kívül. Ezt egyébként eddig jól tűröm, nem csak anya kezében vagyok el. Itt éppen öreg-kereszt fog, és figyelem, hogy fotóznak minket!

Ezt az aranyos kis kalózos rucit kaptam tőlük. A kantáros gatyó már volt is rajtam azóta, nagyon jól áll!
Kedden meg Tóth dédimama jött el hozzánk, anya unokatesójával, Ricsivel. Dédimama nem szereti ha fényképezik, de most, hogy az első fiú dédiunokájával fotózzák, egyből büszkén kihúzta magát, és nem ellenkezett! "- Lacika

1 megjegyzés:

Kati írta...

Azon gondolkodtunk, hogy nagyon jó baba lehetsz, meg Emike is csudajó kislány, ha anya többet naplózik - meg látogat minket (is) - mint idáig. :-P

Nálunk már letelt a látogatások sora - habár Emmusnál majdnem kétszer ennyien voltak. :-S
Micsoda ajánlat, Emike! ;-) MÉg szerencse, hogy Lacika is élvezi asok simogatást/puszilgatást. :-)