2009. július 24., péntek

Hetünk

"A héten napközben bölcsiben voltam, kivéve ma, mert mára apának köszönhetően szabit kaptam. Forma 1-re ment, és így anya nem akarta szervezgetni, ki vigyen és hozzon a bölcsiből.
A délutánokra meg mindig csinálunk valami programot.
Hétfőn anyával és tesóval mentünk el sétálni. Anya tolta tesót, én meg a szarvast, a zsiráfot és a vízilovat, buborékot a játék babakocsimmal. Mire megkerültük az utcát, anya öregedett vagy 10 évet. Az utcánkban még ügyesen toltam a járdán anya előtt a kocsimat, a szomszéd utcában viszont már mellette akartam. Így lementünk az úttestre. Itt meg össze-vissza, hol a bal, hol a jobb szélén az útnak mentem. Néha megálltam tesót megnézni. Ha meg találkoztunk valakivel, akkor közöltem vele "ÉM MEDEK HAZA!". Szóval a 20 perces utat, kb. 1 óra alatt tettük meg.
Kedden, mint ahogy már írtuk, dédimama jött Ricsivel.
Szerdán meg mi mentünk Elekes papát felköszönteni, mert az 52-dik szülinapját ünnepelte. Apáék sütögettek, én meg ráragadtam Nórira, és őt szórakoztattam. Egy perc nyugtot sem hagytam neki. Szaladgáltattam a füvön, fektettem a polifoamra, lasztiztattam, meg ugráltattam. Kifáradt rendesen, de én is. Csupa víz lettem, úgy leizzadtam a nagy melegben. Tesó meg mindeközben jót hűsölt az árnyékban. Aludt a babakocsiban.
Csütörtökön bölcsi után apával elmentünk Erzsi mamihoz, mert vett nekem egy fürdőrucit, és szandit. Fel kellett próbálnom! Aztán este még elmentünk a boltba mind a négyen. Én biciklivel, apa tolt, hogy haladjak, anya meg tesót tolta. Persze tesó hiába előtte kajált, már a boltban felébredt, úgyhogy a végén siettünk kifele, ne ordítson már benn! Pedig én még vásárolgattam volna!"- Emi

" Én még egész nap anyát boldogítom. Bár ez a szó erős, mert néha már az idegeire mehetek. Az első átaludta napok után, mostanában már többet vagyok fenn, mint alszom. Ezzel nem is volna baj, de van olyan nap, hogy nem akarok magam el lenni, csak ha anya fog, vagy etet. De azt mondja, egész nap nem ehetek (így is már 4,5 kg vagyok), meg nem is foghat. Én meg nem így gondolom, ezért hangot is adok a véleményemnek és üvöltök. Akkor van nálunk a csúcspont, ha délutánra Emma is átveszi a hangulatom, és ő is hisztizik. Na, anya akkor szokott kiborulni. Azért szerencsére vannak jó napjaim is!"-Lacika

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Ez a kis nyügösség bizotsan a meleg meg a frontok miatt van.:PPPReméljük hamar elmúlik,és akkor Anyának is könnyebb lesz.:)))

Emike nagyon jó,hogy szabit kaptál,biztosan Apa is nagyon élvezte.:)))
Ügyes csajszika vagy!

Pusza!

Kati írta...

Hja, nálunk is így volt. Mit volt! A mai napig így van. :-S
Még hogy második gyerek, olyan lesz mint az angyal, észre sem veszed majd, hogy van - ilyesmikkel bíztatták anuyt. Aztán tessék! Már Emmust sajnálja, mert nem tud vele foglalkozni. :-o
Minket férfiakat nem lehet csak úgy "félretenni", igaz? ;-) Marci