2009. július 5., vasárnap

Júniusom

Júniusban is pörögtek az események, annak ellenére, hogy nem írtunk.
Június 2-án kedden a bölcsiben fényképezkedés volt. Íme anya egyik kedvenc képe és a kis csoportom:Június 6-án szombaton Surjányban volt egy rendezvény Jászkun-Szala névvel, ahol a nagy magyarok gyülekeztek, és mindenféle dolgot árultak, meg különféle programokat rendeztek. Engem az egészből, csak az állatsimogató érdekelt. Főleg a nyuszik, be is másztam közéjük, és ki sem akartam jönni.
Június 7-én vasárnap mama névnapját ünnepeltük.
Június 12-én a bölcsiben gyereknapot rendeztek. Szerencsére pont addigra meggyógyultam, mert azon a héten betegeskedtem. Fájt a torkom. A gyereknapon először nem akartam semmit sem csinálni, valószínűleg az egy hét kimaradás miatt, de aztán feltaláltam magam. Lovacskáztam, csúszdáztam, homokoztam, körhintáztam, ugrálóváraztam.Június 13-án szombaton ballagásra mentünk. Győri Katáéra, és Németh Szandikáéra. Szerencsére egy általánosba jártak, így mind a kettőén részt tudtunk venni. Sőt Katáék ebédet tartottak, Szandikáék meg vacsorát, úgyhogy egész napos volt a programunk.
Június 14-én vasárnap öreg kereszték jöttek Budapestről, így Elekes maminál töltöttük a napot.
Június 21-én vasárnap apa és papa idő előtt megtartották a névnapjukat. Féltek, hogy tesó hamarabb érkezik, és egy hét múlva már nem igen mertek volna iszogatni. Főleg apa, mert hát valakinek vinni kell anyát szülni.
Június 27. szombat: apa névnapja, mi ezen a napon köszöntöttük fel.
Június 28-án vasárnap anya megtartotta a szülinapját. Elekes maminál voltunk, ő főzött, mert már anyának nem volt kedve a készülődéshez.
Június 29. hétfő: anya 30. szülinapja, és kistesó érkezése!

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hát tényleg nem uncsiztál.:)))
Milyen jó,hogy előre gondolkodott az ünneplő sereg.:)))
De jó lesz majd Anyának mindíg együtt ünnepelhet a tesókáddal.:)))

Pusza!