2009. július 16., csütörtök

Első napok tesóval

"Végre visszakapom a szót anyától!
Azon a héten, mikor tesó megszületett, pont szünet volt a bölcsiben. Úgy volt, hogy hétfőtől egy egész hetet anyával töltök itthon. De nem így alakult, mert közben megszületett a tesóm. Így hétfőtől szerdáig napközben Erzsi mamival voltam, esténként meg apával. Kivéve a hétfő estét, akkor maminál aludtam, mert apa ünnepelt. Csütörtökön már anyáék jöhettek is haza. Aznap Elekes mami jött hozzánk, és együtt vártuk anyáékat. Közben főztünk, meg játszottunk. Dél fele értek haza, és én nagyon megörültem. Anyának meg Lacikának is. Egy óráig velük lehettem, aztán mennem kellett volna aludni, de nem akartam. Hiába mondták, hogy most már nem mennek sehova, mire felébredek is itt lesznek. Végül 2 óra fele sikerült elaltatni maminak.
Azóta nem győzök betelni tesóval. Segítek anyának pelenkázni, fürdetni, szopiztatni, etetni. Ölelgetem, puszilgatom. És ügyesen, nem szorítom meg nagyon. El is mondtam anyának: " HA TESÓ NAD LESZ, AKKOR NADON MEGSZERETEM, MOST PISZIT! JÓ LESZ?"
A pelusozás nagyon tetszik. Ha eszembe jut, akkor szólok anyának " ÚGY ÉRZEM TESÓ BEKAKÁLT!", és szimatolok egy nagyot, hátha megyünk pelust cserélni. A fürdésnél a kis lábát moshatom meg, a fürdető krémmel, amit mindig én készítek ki, ja és a vizet is én engedem meg apával. Ha szopizik, nyomom anya cicijét, hogy tesó kapjon levegőt. Vagy ha tápot kap, akkor viszem a cumisüveget.
Néha azért előfordult, hogy beszóltam. Tesó felsírt, anya meg kérdezte ki sír Emike. Én meg: " GYEJE ANYA, MEGMUTATOM! EZ! EZ A HULE BABA SÍR!" Vagy mikor anya pelenkázta: "EZ A GYEREK MINDIG BEKAKILIK!" De azért nagyon szeretem.
Mióta tesó is itthon van, én sokat vagyok apával. Főleg este. Napközben most már megint bölcsi van. Bár a múlt héten csütörtökön fájt a lábam, mert szerdán oltást kaptam, így itthon maradhattam. Pénteken meg Erzsi mamiék vittek az állatkertbe, úgyhogy akkor is kimaradt a bölcsöde. Szóval délután apa jön értem. Van, hogy még csavargunk egy kicsit. Tankolunk, kocsit mosunk... Aztán itthon játszunk, hintázunk, csúszdázunk, pancsolunk. Este meg együtt vacsizunk, fürdünk, meg ő is altat el. Bár ha tesó alszik, akkor anya is velünk van mindig. Tesónak van babaőre, azt hozza magával, és közben velem foglalkozik. Meg most már elmúlt 2 hetes, úgyhogy sétálni is szoktunk babakocsistul. Fagyizóba, mamiékhoz, boltba vagy csak úgy. Én vagy sétálok, vagy bicajozok. Meg mamiék is szoktak vinni a játszótérre. Úgyhogy nem unatkozok!" -Emi

Mamiéknál, anyáékkal:
Kerti pancsizás után, apa németes törcsijében:

"Sziasztok! Lacika vagyok, Emi tesója! Most már én is írni fogok magamról!
Mióta hazaértünk a kórházból, én csak eszek meg alszok. Néha nézelődök is egy kicsit, de az evésben úgy el szoktam fáradni, hogy inkább lecsukom a szemem! Főleg a cicizésben, az teljesen kikészít. Sajna anyának kevés a tejcsije, így tápszert is kapok. De legalább nem éhezem, jól lakom. Így mikor elalszom mindig mosolygok egyet elégedetten. Emike mindig szeretget engem. Még álmomban is hallom: "KICSI TESÓ!" és már simogat is. Néha felébredek rá, de legtöbbször tovább szundizom! A súlyom így szépen gyarapszik, tegnap már 3,94 kg voltam. Emi kb. 8 hetesen volt ennyi! Hát, evésben megelőzöm!"- Lacika

Kedvenc tevékenységem közben:

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nem tudlak végg olvasni,de Bius kíváncsi volt a pici babára.
Megnéztük és mondtam,milyen aranyos ugye.
Erre Ő:-Húha Aranos ám!
Majd jövök és olvasok is.:))

Pusza!
Judit

Bianka és Karina írta...

Megjöttem.:))

Szia Lacika!:)Örülünk,hogy mostmár rólad is olvashatunk.:))
Nagyon tündéri és ügyes baba vagy,meg ahogy olvasom,nagyon jó fiú is.:))
Emi,Te is tündéri vagy,hogy ennyire szereted a tesódat,kívánjuk,hogy ez így is maradjon örökké.:))

Pusza!

Kati írta...

Édesek vagytok nagyon! Még Emike beszólásai is. :-)
Ügyes nagylány vagy már, milyen szépen segítesz anyának. :-)