2010. január 29., péntek

7 hónapos (01.29)

"Ismét eltelt egy hónap, és máris 7 hónapos lettem. Ebben a hónapban sok változás nem történt, de azért leírom miket tudok, szoktam csinálni.
Fekvő helyzetben nagyon vagány vagyok. Ha anya letesz háttal, akkor egyből hasra vágom magam, és útnak indulok. No de nem mászva, hanem kúszva előre-hátra és forgolódva. Mindenhova eljutok, és mindent megkaparintok magamnak. Kedvencem a könyvespolc, arról szeretek lepakolni, és a radiátor, amit rugdosok a lábammal, vagy ütögetek a kezemmel, rosszabb esetben a fejemmel. A járássegítővel is ismerkedem, egy pár gombot már elérek, és azokat nyomkodom, és hallgatom, hogy zenél. Hason már fél kézzel is megtartom magam, és a popóm is emelgetem fel-fele, de arra még nem jöttem rá, hogy kellene mászni.
Felülni nem tudok, de ha felültetnek, akkor ülök magamtól. Addig amíg meg nem unom, akkor viszont hátra vágom magam, vagy előre dőlök.
Ha anya fog az ölében vele szemben, akkor kirúgom magam, és állok. Egy darabig meg tudom tartani a súlyom, és rugózni a lábán is nagyon imádok.
A kezem is nagyon "ügyes", mindent megfogok vele és nem akarom elengedni. Főleg anya és Emma haját! Na meg a szemüvegek, és a fülbevalók is a kedvenceim! Bár ezt senki sem értékeli annyira, mint én!
Hangokat nem nagyon utánozok. Általában brümmögök, mint a kisfiúk, akik autóval játszanak, és közben fújom a nyálamat. Ha jön valaki, és megörülök neki, akkor meg elkezdek kényeskedni, sikongatni, és "EJ-EH" hangot kiadni.
Fogacskám még mindig nincsen, de ettől függetlenül nagyon jókat tudok kajálni. Ezt mutatja a sok büfi is, de erről már annyit írtunk, hogy most inkább hanyagoljuk a témát. Azért egy képet berakunk róla, nehogy azt higgye valaki, hogy kamu az egész. Éppen a banánpürét tettem ki az ágytakaróra. Anya örömére az alvással még mindig nincs gond, átalszom az éjszakát. Este nyolctól, reggel hétig. "-Lacika

1 megjegyzés:

Kati írta...

Elhittük mi a "bizonyíték" nélkül is. :-)
Édes vagy, ahogy a nyelvedet kiöltöd. :-)
Boldog hófordulót!