2010. január 18., hétfő

Vasárnap esti cirkusz (01.15-18)

"Pénteken Emikéért Erzsi mami ment a bölcsibe, és utána még mamiéknál is maradt egy kicsit, úgyhogy csak később ért haza. Addig nálunk Nóriék voltak, apa rizses húst főzött Csabival a garázsban, engem meg benn szórakoztattak anyáék.Szombaton délelőtt Elekes mamiékhoz vittek bennünket, mert anyáék mentek Murányiékhoz a disznóvágásra lábatlankodni. Anyának volt legalább 2 óra gyerekmentes szabija. Én Elekes mamival voltam, miközben Emike elment Elekes papával csavarogni. A kukkolós ükmamihoz mentek gyalog. Emma papa elmesélése szerint a sarokig háttal ment, mert nézte, hogy még mindig látja mamika házát, és szokás szerint nagyon eleven volt. Délre jöttek értem anyáék, Emike meg még maradhatott, ott aludt ebéd után, és csak hat óra fele jött haza. Utána játszottunk egy kicsit alvásig.Vasárnap délelőtt kengyeli dédiékhez mentünk, mert még nem látogattuk meg papát, mióta hazaért a kórházból. Először itt sem szólt Emma senkihez, aztán kapott egy Kinder tojást, és utána már mindjárt beszélgetett dédiékkel. Én dédimama ölében ültem, és jókat nevetgéltem, mikor hülyéskedett nekem. Az esténk az nagyon jól sikerült. Időben elkezdtük a szokásos vasárnap esti teendőket, hajmosás, körömvágás Emmának, aztán nekem. Csak amíg anya fürdőtt Emikével, én már elkezdtem nyűglődni. Mire kijöttek a kádból, addigra már anya nem bírta hallgatni, és beszólt apának, hogy még egy fél óráig sem tud velem úgy ellenni, hogy csendben legyek. Meg is fogott és felvitt, közben Emi meg Erzsi mamával kezdett el telefonon beszélgetni. Fenn anya elkezdte levágni a körmöm, amíg Emi nem jön hajat szárítani. Persze a körömvágásra még hangosabb lettem, így feljött apa is, és Emma, ő is hisztizve, hogy nem telefonálhatott tovább. Apa lefogta a lábam, hogy anya le bírja vágni a körmöm. Ezzel sikeresen végeztünk, és jött Emi hajszárítása, de én úgy rákezdtem ordítani, hogy az félbe maradt, és inkább apa megengedte a fürdővizem, úgy, hogy ekkora már mindenki sík ideg volt, és kiabált. Gyors fürdés, hajmosás, etetés, és végre ágyba kerültem, és elaludtam. Fél tíz fele felébredtem, mert beszorult a lábam, és nem bírtam kihúzni, de anya megigazított és aludtam reggelig. Elalvásom után sikerült mindenkinek lenyugodni, és befejezni Emike csinosítását a bölcsire.
A mai napról egyenlőre annyit, hogy délelőtt 10 óráig 3-szor kakiltam be (a székletemmel nincs gond), és a bukások miatt a harmadik ruha van rajtam. Mossuk az ágytakarókat, és a játszós plédjeimet, mert már szép foltosak, és persze jó szagosak a büfiktől. Mi lesz még estig?"-Lacika

1 megjegyzés:

Kati írta...

:-) Ilyennek is lenni kell. :-P