2010. január 29., péntek

Megint vasárnap, disznótoros (01.24-28)

"A vasárnapunk majdnem megint hasonlóan telt, mint az előző! Emmának mostuk a haját, és a vége fele már hallottam, hogy Lacika nyűglődik. Mire felértem, már hangosan ordított. Az apja feküdt, és nézte a TV-ét, Lacika meg mellette ült, és teljes hangerőn üvöltött. Felvettem, és odabújt hozzám, szipogott, és szinte panaszkodott, hogy miért hagytam egyedül az apjával. Úgy látszik ő anyásabb lesz, mint Emike. Nem hiába, ő a kis "pöcsös". Aztán átvittem Emi szobájába, és lenyugodott, játszott a kis kosár játékgyümölccsel, amit Emike adott neki, mi meg addig be tudtuk fejezni a szépítkezést!"-Anya

"A héten bölcsibe voltam végig, jöttek új gyerekek Szabika és Marcika. Anya azt is megfejtette, hogy néha a pincébe (ami a bölcsi épülete alatt van) szoktunk lemenni, amit eddig hiába magyaráztam neki, nem értette. Azt is elmondtam neki, hogy akkor megyünk, amikor jön a vízóra bácsi. Esténként megint nem unatkoztunk. Hétfőn Nóriék voltak, kedden Erzsi mamiék, szerdán megint ők, mert anya ment kondizni. Lacikával is jókat hülyéskedtünk, egyszer még a járókájába is bemásztam, hogy jobban érezze magát!Csütörtökön a Győri család jött disznótorosra. 5 óra fele érkeztek, megvacsiztunk 2 ütemben, először a csajok, addig a fiúk vigyáztak Lacikára, aztán meg ők kajáltak. Utána játszottam Katáékkal. Egyszer ordítva jöttem le, mert bevertem a fejem a földbe, de mire mindenki körbeajnározott, kivéve anyáék, mert ők tudták, hogy csak kamu az egész, már nem volt semmi bajom, és röhögve mondtam Katának, hogy mehetünk vissza. Aztán lenn folytattuk a hancúrozást, quadoztam egyedül a Ferraris sapiban, aztán meg Balázs kergetett. Mentem neki mindennek, az asztalnak, járókának, ajtónak. Utána egy foto erejéig leültem Kata és Lacika mellé. Sajnos csak fürdetésig maradtak, pedig én még egyáltalán nem fáradtam el!"-Emike