2010. január 10., vasárnap

Múlt heti összefoglaló (01.04-01.10)

"Hétfőtől visszatértünk a nyugis hétköznapokhoz, vagyis félig-meddig, mert nekem az ünnepek alatt kinyílt a csipám. Egyre akaratosabb vagyok, és ennek hangot is adok. Lenn már nem hagyom anyát nyugton, ugyanis nem szeretem a járókát. Mihelyt bele akar rakni feszítem ki magam, és jelzem, hogy egyáltalán nincs szándékomban benne lenni, üvöltök. Persze nem hatja meg, így egy idő után kénytelen vagyok befogni a szám, és valami elfoglaltságot keresni. Volt azért olyan is, hogy nem bírt hallgatni, inkább felvitt a szobába, letett a szőnyegre, és bekapcsolta a babafigyelőt. Amíg lenn felmosott, addig azon hallgatta, hogy mit csinálok. Ott jól elvoltam, játszottam a rágókámmal, csörgőztem, és beszélgettem magamban. Szóval nem szeretem a bezártságot, inkább fenn forgolódok, kúszok, mindenhova eljutok, ahova akarok, és akkor jól érzem magam. Már kezdem a popóm emelgetni, és húzom alá a lábam. Anya reméli lassacskán megtanulok mászni.
A múlt héten amúgy Emike már ment a bölcsibe, mi meg anyával főztünk, takarítottunk, meg próbáltuk kipihenni az ünnepeket. Ez nem nagyon sikerült, mert szinte minden este jött valaki hozzánk. Voltak nálunk Nóriék többször is, anya már mondta is Csabának, hogy kiadja az egyik üres szobát, ha gondolja. Csütörtökön Erzsi mamiék jöttek ránk vigyázni, mert anya elkezdett kondiba járni Nórival, pénteken meg Miki jött hozzánk. Anya betegeskedett is, először felfázott, azzal kínlódott, aztán meg állandóan fájt a feje, a gyógyszerektől meg kába volt. Esténként Emike elemében volt, motorozott, számítózott, engem szórakoztatott. Kakilás közben meg újságot olvasott, mint apa.Fürdés után meg így nézett ki, mert persze akkor kell csokit ennie!Pénteken voltunk a tanácsadóba is, 8650 gramm vagyok, és 74 cm. Bementünk a doktornénihez is, aki megvizsgált. Nagyon tetszett, mert vigyorogtam rá. Megnézte a kukimat (amiről szépen kezd lejönni a bőr, mert anya minden fürdés után húzogatja, és 3 hét próbálkozás után szépen megindult), a csípőmet, ami elvileg rendben van, de a redőasszimetriám még nem múlt el. Azt mondta, majd ha elkezdek járni kinövöm. Mikor lesz az még?! Anya azt is elmondta, hogy sokat bukok, így írt fel egy különleges tápot. Ami tényleg az, mert kiderült, be sem lehet szerezni! Úgyhogy anya intézhet másikat.
Hétvégén szombaton Elekes mamiék jöttek el, vasárnap meg Emike Erzsi maminál volt, és este ők hozták haza, így én is láttam őket!"-Lacika

2 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Tündériek vagytok!

(Hova tűnt a hátteretek?)
Puszi!

Kati írta...

Édes vagy, ahogy a szőnyegen forgolódsz! Kis mosolygós! :-)Jé, ugyanolyanok a méreteid, mint Marcinak. :-$ cskahogy ő majd' 16 hónapos. :-p

Arra van a mosógép, hogy a pizsamát kimossa, igaz Emike? ;-)Nálunk szinte kétnaponta van pizsicsere. Anya ezen már nem idegeskedik.
Ügyes vagy KrisztiAnya, hogy elkezdted a kondit. :-) Én itthon "edzek", kisebb-nagyobb sikerrel. :-)