2009. november 3., kedd

Mamis napok, száraz alvós éjaszakák (10.30-11.01)

"Pénteken apa szabin volt, mert anya már régóta nyafogott neki, hogy egy nagy csomó mindent venni kéne, és sosincs ideje elmenni. Így rám Erzsi mami vigyázott, ők meg elmentek vásásrolni. Elsősorban nekünk, én egy overált kaptam, és egy pulcsit, Emike meg egy nadrágot. Aztán nekem akartak venni egy sampont, koszmó ellen, de persze pont ez hiánycikk jelenleg, úgyhogy egyik patikában sem kaptak, pedig voltak vagy hatban. Este fenn játszottunk, és anya kínozott, hasra fektetett, kénytelen voltam a fejem emelgetni. Itt már lefele teszem, mert nagyon nehéz!Szombaton anyáék a temetőkbe mentek Halottak napja alkalmából. Mivel elég hideg volt, mi Elekes mamiéknál maradtunk. Délre jöttek, megebédeltek, és aztán indultunk volna haza. De Emma kitalálta, hogy ő mamiéknál alszik, és ebből nem is engedett. Úgyhogy ő maradt, mi meg hazajöttünk. Néztük apával a Forma1-et, és pihiztünk. Emma csak hat óra után ért haza vacsira.
Vasárnap egész nap itthon voltunk. A délelőtt az gyorsan eltelt, mire megreggeliztünk, és elpakoltunk, már ebédelhettünk is. Kaja után anya lefektette Emit, aztán felöltöztetett engem is, és kitolt az udvarra. A levegőn én is bealudtam, úgyhogy anyának volt egy nyugis órája. Délután megint Forma1-et néztek az ősök, utána meg úgy volt, hogy elmegyünk a cukrászdába sétálva, de én pont akkorra lettem éhes. Mivel már hamar sötétedik, csak apa és Emma ment el. Utána meg szokás szerint fenn a szobában a földön hemperegtünk. Már annyira megszoktam, hogy ha hat óra után lenn maradunk, akkor nyűglődöm. Ha felmegyünk, akkor viszont újra jó kedvem lesz fürdésig."-Lacika

"Jelentem azóta sem pisiltem be, sőt éjszaka fel sem ébredek egyszer sem. Reggel 7 óra fele szoktam ébredni, szárazon! Anya örül is! Egy gyerek kilőve éjszaka! Vagy kettő? Mert Lacika is fél 7-kor ébredt már két napja! De ne kiabáljuk el!"-Emi

1 megjegyzés:

Kati írta...

Bizony, ne kiabáljátok el! :-)
Na, látod, milyen könnyű szobatisztává válni! :-)

NÁlunk is megvan a "rendje" - főleg amikor Marci kisebb volt, méginkább -, hogy hat körül bevonulunk/-tunk a gyerekszobába "henperegni". :-)