2009. november 17., kedd

Sütés maminál, autómánia (11.13-15)

"Pénteken anya jött értem a bölcsibe. Nem volt valami jó kedvem. Nem is akartam haza se jönni, és utána a boltba se akartam bemenni, pedig a vásárlásból sosem akarok kimaradni. Most meg közöltem anyával, hogy én megvárom a kocsiban. Persze nem hagyott ott. Aztán meg benn a boltban sietettem "ANYA, MENJÜNK MÁJ HAZA!" Otthon Erzsi mamiék vártak, és a rossz kedvem is elszállt. Papa és apa felrakták a falvédőmet, amit még apa hozott a vásárból, én meg addig mamival játszottam. Nem is akartam haza engedni. Este apával szokás szerint beállhattam az autóval a garázsba.Szombaton reggel felkeltünk, megreggeliztünk és apával elmentünk Elekes mamiékhoz. Birkát és vadkacsát sütöttek a kemencében. Anya és Lacika csak később érkeztek. Ebéd előtt még átmentünk Elekes dédihez családostul. Megebédeltünk, és én ott maradtam aludni. Mivel Lacika is aludt, így anya is maradt vele, csak apa jött haza, mert neki dolga volt. Anya meg megvárta míg mindenki felébred, és utána jöttünk haza. Este még eljött hozzánk, Nóri és Csabi.
Vasárnap itthon voltunk anyával. Apa elment Kengyeli dédiékhez, mert még a gyémántlagzi óta nem pakoltak haza. Délután végre együtt voltunk. Elmentünk a cukrászdába. Egyből megittam 2 Cappys almalét, mint aki otthon nem kap enni. Mivel rajtunk kívül épp nem volt senki, odajött a kiszolgáló néni, és elkérte anyától Lacikát. Lászlót egyáltalán nem zavarta, hogy nem anya fogja, vigyorgott a nénire. Aztán én is megbarátkoztam vele, és segítettem neki a meggyújtott gyertyákat az asztalokra kitenni. Anya mondta is kérjek egy kis fizetést. Utána pisilni is a nénivel mentem el. Apa napközben hozott egy autót, amit hétfőn vitt műszakiztatni. Persze én nem bírtam kihagyni, hogy ne próbáljam ki, és a cukrászda után is benne játszottam. A vacsora már nem tetszett annyira. Jó messze eltoltam a székemet az asztaltól, hátha így megúszom, és nem kell ennem. De nem sikerült a tervem!"-Emi

Nincsenek megjegyzések: