2009. november 27., péntek

Hasrafordulás, rosszalkodás (11.23-27)

"A héten nem csavarogtunk szinte sehol, itthon voltunk. Hétfőn anya délben bébiételt kóstoltatott velem, utána meg az általa facsart gyümölcslével itatott, amiben volt banán és alma. Nagyon ízlett, mint minden kaja, nem hagytam belőle egy kortyot sem. Ennek meg is volt az eredménye, mert össze-vissza csóréztam magamat. Anya hiába böfiztet akár 15 percig is, még utána is jön belőlem kifele a felesleg, persze a ruhámra, így naponta többször is át kell öltöztetnie.Kedden anya hasra fektetett, hogy gyakoroljam a fejem emelgetését. Ennek meg is lett az eredménye, mert szerdán magamtól hasra fordultam életemben először. Anya pont sepregetett a szobában, én meg a szőnyegemen játszottam. Egyszer csak azt hallotta, hogy furcsa hangon nyöszörgök, és odanézett, és már hason voltam. Azóta ezt gyakorlom, és csütörtökön este is többször végrehajtottam ezt a műveletet. Először így oldalra és fél hasra: Majd kihúzom a kezem, és elkezdek leskelődni. Sokáig azonban nem szeretem, ha így vagyok, és arra még nem jöttem rá, hogy vissza is lehetne fordulni. Így anya feladata, hogy a hátamra tegyen, bár Emma is sokszor vissza akar fordítani, csak ő a kezem nem figyeli, és anya mindig rászól, hogy kitörik a kezem, vigyázzon velem!"-Lacika

" A hét eleje számomra is a szokásos módon telt. Nappal bölcsi, esténként meg rosszalkodás itthon. Szerdán apával elmentem Lackóhoz, az autószerelőhöz, mert apa elvitte a kocsinkat, és helyette amíg megcsinálja, kölcsönkapta az ő autóját, egy Audit. Örültem is neki, mert legalább abban is játszhattam egy jót. Csütörtökön nem mentem a bölcsibe, mert este köhögtem, reggelre meg fiknyos lettem, így anya itthon tartott megfigyelésen. Napközben az orrfolyáson kívül semmi bajom nem volt, olyan eleven voltam. Estére meg végképp nem lehetett bírni velem. Miután apa bejött, nem hagytam békén rajta ugrándoztam. Kaptam is a picsámra egy kicsit, de nem hatott meg, azon is csak röhögtem. A végén azért volt sírás is, mert annyira belemerültem, a szaladgálásba, és ugrándozásba, hogy elestem és beütöttem a fejem. Péntek hajnalban, mikor már anyát másodjára ébresztettem, hogy takarjon be, anya érezte, hogy kezdek melegedni. Megmérte, lázas vagyok-e, de csak 36,9-et mutatott a hőmérő. Azért adott egy kis Nurofent, és orrfújás után átvitt közéjük aludni. Én persze beszélgetni akartam, csak nagy nehezen aludtam vissza. Reggel vittek is a dokihoz, de addigra megint nem sok bajom látszott. Mondta is anya a dokinak, hogy a rosszaság a legnagyobb baj velem. Kaptam néhány cseppet, aztán hazajöttünk, bevettem a gyógyszert és utána elmentem Erzsi mamival, Lacika meg apával maradt itthon, mert anya ment babalátogatóba. A fodrásza Kati szült meg még októberben, és a kis Hangát nézte meg. Ha nem lettem volna beteg, akkor én is mentem volna vele. De megígérte, hogy majd ha legközelebb megy, akkor engem is elvisz!
És most a Mikulásról néhány szót! Nagyon várom már, minden nap elmeséltetem anyáékkal, hogy mikor jön, és mit hoz. Már tudom, hogy ha "JOSSZ LESZEK, AKKOJ VIJGÁCSOT HOZ!" És mondom anyáéknak, hogy "CSOKIT NE HOZZON, CSAK JÁTÉKOT!"
A legújabb dumám meg a pisiléssel kapcsolatos. Tegnap mondtam először anyának, aki először csak lesett, aztán alig bírta ki röhögés nélkül: "NEM KELL KITÖJÖLNI, KIJÁZTAM, MINT APA!" Na, anya egyből ment apához, hogy jóra tanít! Persze ő azt állítja, hogy sose mondott nekem ilyet!"-Emi

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Lacika nagyon ügyi vagy!!:))Ha így ügyeskedsz a visszafordulás is hamar menni fog.:))

Emike neked jobbulást,én is gyűröm a taksit,együtt is szenvedhetnénk.:))

Pusza!!

Tom írta...

Hát ez az anya! Kihagyott a babalátogatóból? :-o
Lacika, nagyon ügyes vagy, csak így tovább! Lassan ülni fogsz, aztán járni, aztán hipp-hopp vége a babakorszaknak... s anya indulhat szülni. :-P Csakhogy legyen baba a háznál. :-P
Emike, drága! Te is parancsolgatsz a Mikulásnak? :-o Mit hozzon, s mit ne? Akárcsak a mi Emmánk. :-S

Tom írta...

Jajj, apu fiókjával vagyunk bejelentkezve. :-$ Emmarci voltunk, bocsi!