2009. november 5., csütörtök

Mamival, apával, hajmosás (11.02-04)

"Hétfőn Erzsi mami jött értem a bölcsibe, mert apa nem végzett időben a melóval. Miután egy óra múlva sem akartam hazaengedni, elvitt magukhoz, és 6 óra után Erzsi papi hozott haza.
Kedden este Nóri jött el hozzánk, őt fárasztottam egy darabig. Utána meg fenn játszottunk a földön a szobában Lacikával.Szerdán apa a bölcsi után kivitt a dolgozóba, annak az lett a vége, hogy haza sem jöttem. Közöltem, hogy majd Elekes mami hazavisz. Anya fel is hívott, hogy hol csavargok, mondtam neki, hogy "MAMINÁL VADOM, MAJD JÖDÖK!" Nemsokára meg is érkeztünk, és még egy kicsit játszottunk mamival. Utána kivételesen apa is benn volt velünk, most nem volt dolga a garázsban, vagy kinn, vagyis biztos lett volna, de inkább minket választott. Így felvette Lacikát, mert nem volt valami jó kedve, valószínű jön a foga, és amiatt nyűglődött. Persze én sem bírtam ki, hogy ne üljek az ölébe. Az esti programunk meg hajmosás volt. Lacikának megjött a koszmó elleni Babé sampona, úgyhogy először ő került sorra. Aztán anya megmosta az én hajamat is, természetesen a Lacika samponát kiköveteltem magamnak is. Ilyen szép lettem tőle: És már ilyen hosszú a hajam: Aztán még kimentem a WC-re pisilni lefekvés előtt, rohanva, és elcsúsztam. Nem ütöttem meg magam, de azért elkezdtem hisztizni. Ami utána már kezdett nevetésbe átmenni. Végül sikerült anyáéknak lefektetniük. Az éjszakák azóta is szárazan telnek. Volt, hogy ébresztettem anyát, hogy pisilnem kell, de legtöbbször átalszom anélkül is az éjszakákat! Mondtam is apának, hogy "FELNŐTT VADOM, CSAK PICI!"-Emi

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Hát,te nagyon ügyes vagy,Gratula!!!:))
Gyönyörűszép a hajad,nagyon irigylem!:)))
Azért az tök,jó,hogy csavarogni is ennyire szeretsz,így biztos Anyának is megkönnyíted a dolgát.:)))

Pusza!

Kati írta...

Jajj, de nagyon ismerős a mamis kép! Hozzánk is ha jön a mama, vagy hazahoz bennünket, még marad picit játszani, s ugyanígy rajta csüngünk. :-)
Naggyon szép a hajad, mi is irigykedünk. :-)

Édesek vagytok apával is a képen. :-)