2009. november 13., péntek

Főzés, maminál, étteremben (11.10-12)

"Kedden még itthon voltam. Anya délelőtt főzött, egybe fasírtot sütött, és krumpli főzeléket főzött. Az elejét nagyon jól bírtuk, én Lacikának mondókáztam, meg csörgőztem. Persze mikor a rántást kezdte el csinálni, és már a fasírtot is ki kellett volna venni a sütőből akkor kezdtünk el hangoskodni. Lacika sírt, mert már fáradt volt, én meg kicsepegtettem a teám, és bele is léptem. Új zoknit hoztam magamnak a szekrényből, de nem bírtam felvenni, ezért hisztiztem. Ennek eredményeként a fasírt alja megsült egy kicsit, a főzelék meg olyan lett amilyen (apa megette, úgyhogy nem lehetett annyira rossz). Délután Elekes mami jött el értem. Vett nekem bugyikat meg trikókat, azokat hozta el, aztán elmehettem vele. Hét óra után anya telefonált, hogy mikor hoznak haza. Akkor már épp öltöztettek, de mondták, hogy egyáltalán nem sietek haza, nagyon jól érzem magam.
Szerdán bölcsi után megint Elekes mamihoz mentünk anyával, mert apáék birka husit daraboltak. Mikor odaértünk, még mami nem volt otthon, úgyhogy kimentünk elé a dolgozóba. Lacika el is aludt útközben. Én bementem mamiért, és hiába mondták, hogy már indulunk is, csak levetkőztem, és kitaláltam pisilni kell. Végül csak megérkeztünk mamiékhoz. Lacika tovább durmolt, a fiúk meg hamar végeztek. Megvacsiztunk, és még beszélgettünk egy kicsit. Mire Lacika felébredt dédimama is átjött, megnézni bennünket.
Csütörtökön klassz nap volt, anyáékkal étterembe mentünk, mert volt üdülési csekkünk, ami két hét múlva lejár. Meghívták Nórit és Csabát is. Én nagyon jól éreztem magam. Kb. hatszor voltam a WC-én. Idegen helyen előszeretettel látogatom a mellékhelységeket, igaz anya a falra mászik tőle, és állandóan rám parancsol, ne nyúljak semmihez. Én gombalevest ettem, fincsi volt. Aztán meg anyáék kajájából csipegettem. Összebarátkoztam a pincérrel is. Megkérdeztem: "TÉGEDET HOD HÍNAK?" Józsinak hívták. Aztán amikor elfogyott az almalém odamentem hozzá, és mondtam "KÉJEK MÉG INNI!" Elsőre nem hallotta, mert telefonált. Újra próbálkoztam, és akkor már vittem a Cappys üveget is. "KÉJEK MÉG ILYET!" mondtam. Ő meg értetlenkedett: "Mit szeretnél?". Na akkor már hangosan mondtam: "SZOMJAS VADOM!" Meg is értette, és hozta az újabb üveget. Utána mikor felénk jött, igaz a szomszéd asztalhoz, mondtam neki, hogy "NEM KÉJEK TÖBBET, KÖSZI!" A végén meg kiabáltam neki, hogy "JÓZSI! ELVISZED A KÖNYVET? (étlapot)" Miután hazaértünk még maradtak nálunk Erzsi papiék egy kicsit (ők vigyáztak Lacikára). Lacikát apa papa kezébe nyomta, mert ő nem nagyon szokta fogni, mindig azt mondja, majd ha nagyobb lesz, mert félti. Ezután már én sem maradhattam ki a jóból, rohantam papa ölébe. Miután elmentek fürdésig felmentünk lustizni anyával. Lacika rugdalózott, én meg olvasgattam. Aztán meguntam, és beszedtem a ruhákat. Igaz még meg sem száradtak, úgyhogy anya teregethetett újra!"-Emi

3 megjegyzés:

Tom írta...

Ez jó volt! :-D
Nem tudom, de amikor rólatok olvasunk, mindig "húzódik" a szánk. :-D
(Amint olvasom, a tietek is, amikor nézitek a táncos videjónkat!:-D)

A pincéres sztori maaarha jó. Ha egyszer értetlen a picér, meg kell neki magyarázni, igaz, te drága? ;-)

Elnézve a képeket, megállapítottuk, hogy Emike "tiszta anyád" vagy. :-) Szépek vagytok mindketten.
Lacika pedig apára hasonlít, igaz? Legalábbis szerintünk.

Tom írta...

Jajj, apu fiókjával vagyunk bejelentkezve. Bamba anyu! Emmus+Marci voltunk. :-$

Bianka és Karina írta...

Hát nem vagy egy elveszett csaj hallod-e.:DDDD
Biztosan jókat mókáztak rajtad mások is.:)))

Pusza!