2009. november 9., hétfő

Oltás (11.05-06)

"Csütörtökön nem történt semmi különös, legalábbis nem emlékszem rá!
Pénteken reggel anyával mentünk a tanácsadóba, vagyis apa vitt minket, mert úgy nézett ki esni fog az eső. A négy hónapos oltásra mentünk, ami egy hete a fülfájásom miatt elmaradt. Nem voltak sokan, kiderült azért, mert a doktornéni beteg lett, és csak azok maradhattak méretkőzés után, akik oltást kapnak.
A méreteim:
Súlyom: 7900 gramm (szép digi-dagi vagyok anya szerint)
Hosszam: 71 cm
Utána várakoztunk, közben meg anya pletyizett, én meg jól lebüfiztem, mert indulás előtt még jól teletömött. Aztán sorra kerültünk, és szépen vigyorogtam a doktornénire, de hiába, beadta az egyik szurit, és el is kezdtem ordítani mérgemben. De ez sem hatotta meg, mert a másik combomba is szúrt egyet. Anya gyorsan megvigasztalt, és jöttünk is haza. Mivel az eső csak nem esett, visszasétáltunk a boltba. Én el is aludtam útközben.
Délután anya sütit sütött, aztán Emi is hazaért a bölcsiből egy kis kerülővel. Apa elvitte a benzinkútra kiváltani a macit, amire mindenki gyűjti a pontokat a családban, és a cégnél. Aztán kimentek Elekes mamihoz a céghez, és persze nem is jött haza apával. Miután mamiék hazahozták, apa ment el Imre napot ünnepelni. Úgyhogy anyával voltunk itthon hármasban. Én elég nyűgös voltam, Eminek meg be nem állt a szája. Mindig apát kérdezte, hol van? Ki is készült anya egy kicsit, mire mindkettőnket ágyba dugott. Én kaptam egy kis Nurofent, nehogy lázas legyek az oltástól. Szerencsére nem lettem az, és jót is aludtam!"-Lacika

1 megjegyzés:

Kati írta...

Nem lázasodtál be a szuritól? :-o Akkor te igazi kis fickó vagy! :-)
Marci két napig "tűzforró" és "irtónyűgös". :-S

Anya is imádja, amikor apa egyedül ahgy bennünket. És detto: nyafogás+csiripelés. Meg ehhez jön még plusz nyalánkságként az esti rituálé (fürdés+altatás), mi? ;-)