2010. június 3., csütörtök

Gyereknap (05.30)

"Vasárnap a gyereknapot Elekes mamáéknál tartottuk. Reggeli után mi egyből indultunk apával mamiékhoz, csak anya maradt itthon rendet rakni, és összepakolni a cuccainkat, ami egész napra kellett. Egy óra múlva ő is megérkezett. Addigra apáék már megcsinálták a tüzet, és elkezdték sütögetni a husikat, amit apa már előző nap bepácolt. Közben Nóri meg készítette a salátát. Csaba meg másnaposan hűsölt, kicsit hosszúra sikeredett neki az előző éjszaka.Lacika játszott a fűben, bár először nem mert rámenni a járdáról, mert biztos szúrta a fű a kezét, és mindig visszaült. Aztán csak megbarátkozott vele, anya nagy örömére, mert beletört a fű a gatyájába. Én meg pózoltam anyának. Először megmutattam a bekötött kezem. Még pénteken szereztem egy csúnya sebet az oviban. Csicsergős Márti ellökött az udvaron, és nagy seb lett a kezemen. Anya bekötötte még péntek este, de utána sem akartam szabadon hagyni, mindig kértem rá újabb kötést. Utána felvettem a napszemcsimet, és vártam, hogy anya így is lefényképezzen. Ezt a napszemüveget egyébként gyereknapra kaptam anyáéktól, mert a régit eltörte Lacika, csak addig nem merték elárulni, amíg nem kaptam újat. Aztán elkezdtem locsolni a virágokat, és a fákat, amiket papa nemrég ültetett.Lacika 11 óra fele elaludt, mi meg délben megebédeltünk. Utána én Nórival elaludtam, anyáék meg beszélgettek. Apa aztán megnézte a Forma 1-et. Lacika nagyon jót aludt, fél 3-kor kelt fel. Evett egy jó adag sóskafőzeléket krumplival és husival, utána meg a teraszon mászkált, persze a lépcső volt a legérdekesebb az egészben. Miután én is felébredtem, még papával kertészkedtem egy kicsit. 5 óra után pedig hazajöttünk. Egyébként anya ezen a napon akart Szegedre lemenni a kajak-kenu világkupára, de mindenki lebeszélte, hogy ne menjen, mert egész nap esni fog az eső. Hát, nálunk nem esett egy szem sem aznap. Erről is lemaradt!"-Emike

1 megjegyzés:

Kati írta...

Jól sikerült gyereknap volt! :-)
Nagyon csinos vagy képeken! ... és milyen szép a hajad! Mint egy kis hercegnő.

Marci is így kezdte. Nem merte megfogni a füvet, virágot sem, most meg hozza-viszi a kukacokat, CSIDÁkat, meg a PÉTÁkat (béka). Úgyhogy, készülj fel, anya! Kívánod még, hogy a lépcsőn mászkáljon a fiad, amikor kezében egy-két rovarral jelenik majd meg. :-DDD