2010. június 17., csütörtök

Mamis hétvége (06.12-13)

"Szinte egész hétvégén úton voltunk, alig voltunk itthon. Szombaton apa Erzsi mamiéknál a kisháznál őzpörköltöt főzött. Ő már korábban elment, mi reggeli után sétáltunk le hozzájuk. Két adagot is főztek, egyet Berci, egyet apa. Anya 11 óráig maradt, mert Lacika addigra már kifáradt, és hazavitte aludni. Én maradtam, és délután Erzsi maminál aludtam, de a másik lakásukban. Anya, miután Lacika megébredt, hívta apát, hogy visszamenjenek-e még. Eredetileg az volt a terv, hogy délre megfőznek, és mindenki megy a dolgára. De csak 1 óra után lettek kész, utána meg mindenki hűsölt az árnyékban, és sörözött. Így anya is visszament, és ébredés után mi is mamival. Aztán apát hívta a szomszéd, hogy vettek egy medencét a gyerekeknek, és próbáljam ki én is. 5 óra fele haza is indultunk, és átmentünk. Bele is mentem a medencébe, de nem sokat maradtam benne, pedig még apa is beleült. Aztán fürdésig játszottunk. Lacika szokása szerint össze-vissza mászott, de nem a fűben, hanem a járdán, és a porban. Csoda, hogy a térde nem kopik ki. Mondjuk a sok kosz védi!
Vasárnap Elekes mamiékhoz mentünk Margit napi buliba. Már a délelőttöt is ott töltöttük. Nagyon meleg volt, így én pancsoltam. Mamiéknál egy kis kádat töltöttek meg nekem vízzel, abban fürcsiztem. Aztán elkezdtem én hordani a vizet a locsolóval, utána meg inkább incselkedtem, és mindenki lábát lelocsoltam. Délig elszórakoztattam magam, és a többieket. Lacika már 11 órakor bealudt. Délben felköszöntöttük mamit, és megebédeltünk. Én csak húslevest ettem, pedig sok egyéb finomság is volt. Persze utána a jégkrémet azt faltam, azzal nem volt gond. Ebéd után amíg a többiek beszélgettek, én rosszalkodtam papával, beleültem egy dobozba, és vitettem magam. Úgy volt, hogy már nem is fogok aludni délután, de csak nem bírtam ki. Mire felébredtem, anyáék már hazajöttek, én csak 7 óra után érkeztem."-Emike

1 megjegyzés:

Kati írta...

Jó lehetett... :-)
Isten éltesse a mamát! :-)